فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

بسیج پشتوانه مستحکم پلیس در برقراری امنیت است

سردار «تقوی» گفت: بسیج در تمامی سنگرهای دفاع، برقراری و پایداری نظم و امنیت، پشتوانه مستحکم پلیس بوده و در حوادث اخیر نیز همگام با خادمان مردم خوش درخشیده است.
کد خبر: ۵۴۹۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲ - 11October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با هفتمین روز از هفته فراجا گردهمایی فرماندهان بسیج حوزه شهید رجایی و مدیران ادارات و دستگاه‌ها با حضور سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی امروز در مشهد برگزار شد.

سردار تقوی در این مراسم ضمن تبریک آغاز امامت حضرت مهدی (عج) و ولادت نبی ‌مکرم اسلام (ص) و امام صادق (ع) اظهار داشت: خادمان نظم و امنیت در ایران مقتدر با عزمی راسخ، پاسدار حریم ولایت و امنیت بوده و مجاهدان فی سبیل الله در این عرصه میدان‌داران خدمتگزاری به مردم همیشه در صحنه هستند.

وی افزود: دشمنان و معاندان نقشه‌های شوم و پلیدی برای وارد کردن ضربه به نظام مقدس اسلامی در سر می‌پرورانند اما از آنجا که در رویارویی با نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ناتوان هستند با تحریم‌های ظالمانه و در جبهه جنگ شناختی و نرم و با هدف قرار دادن اعتقادات دینی و مذهبی مردم سعی در عملی کردن باورهای پوشالی خود دارند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامی‌داشت هفته وحدت خاطرنشان کرد: وحدت، انسجام و هماهنگی در نظام مقدس اسلامی و بصیرت و معرفت مردم عزیز ایران باعث شده در سال‌های باشکوه پس از پیروزی انقلاب اسلامی تمامی توطئه‌های دشمنان نقش برآب شود.

وی گفت: بسیج در تمامی سنگرهای دفاع، برقراری و پایداری نظم و امنیت، پشتوانه مستحکم پلیس بوده و در حوادث اخیر نیز همگام با خادمان مردم خوش درخشیده است.

در ادامه، سرهنگ زارعی نماینده فرماندهان بسیج حوزه شهید رجایی و مدیران ادارات و دستگاه‌ها در سخنانی از اهتمام و روحیه‌ جهادی و انقلابی پلیس ولایتمدار و مردمدار خراسان رضوی در خدمت به نظام و انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار