فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

پیشکسوتان دفاع مقدس جزو سرمایه‌های اجتماعی هستند

سردار «تقوی» گفت: پلیس در انجام وظایف خود از توان و ظرفیت سرمایه‌های اجتماعی بهره می‌برد و در این عرصه رزمندگان دوران دفاع مقدس، خانواده معظم شهدا و همچنین جانبازان سروقامت، آزادگان دلاور بسترهایی را برای تعامل و مشارکت هوشمندانه در اختیار دارند که بهره‌گیری از این ظرفیت، قدرت و توان‌ قابل توجهی به خادمان نظم و امنیت می‌دهد.
کد خبر: ۵۵۰۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶ - 12October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت هفته فراجا نشست صمیمی سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی و جمعی از فرماندهان پیشکسوت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در مشهد برگزار شد.

سردار تقوی در این نشست ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت محمد (ص)، میلاد پر برکت امام جعفر صادق (ع) و همچنین آغاز امامت امام عصر (عج) اظهار داشت: تقارن هفته انتظامی با این ایام مبارک در امتداد هفته دفاع مقدس یادآور حماسه و رشادتی است که در جهاد مجاهدان فی سبیل الله در راستای ادای تکلیف و انجام وظایف خود تجلی یافت و پیشکسوتان این عرصه ادامه دهنده راه شهادت‌طلبی، شجاعت، دفاع از کیان، هستی، نظم و امنیت عمومی است.

وی افزود: پلیس در انجام وظایف خود از توان و ظرفیت سرمایه‌های اجتماعی بهره می‌برد و در این عرصه رزمندگان دوران دفاع مقدس، خانواده معظم شهدا و همچنین جانبازان سروقامت، آزادگان دلاور و همه دلسوزان نظام اسلامی و شهروندان فهیم و قانون‌مدار بسترهایی را برای تعامل و مشارکت هوشمندانه در اختیار دارند که بهره‌گیری از این ظرفیت، قدرت و توان‌ قابل توجهی به خادمان نظم و امنیت می‌دهد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی در این نشست هم‌‌اندیشی، پس از آن که تعدادی از فرماندهان نقطه نظرات خود را بیان داشتند به حواث و وقایع اخیر و همچنین طراحی‌های دشمنان و معاندان برای دستیابی به باوری خام برای ایراد خسارت و هزینه بر پیکره نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: دغدغه همه ما برای شکوه اقتدار، عزت و عظمت نظام اسلامی همسو است و پیشنهاداتی که در این جلسه مطرح شد با تشکیل کارگروه‌های فعال اجرایی، دنبال خواهد شد.

وی ابراز داشت: توسعه نظام پیشنهادات، راهبردی‌ترین اصل و معیار در ترسیم مسیر مقاومت و ایستادگی است و مصمم هستیم به این مهم که نقش موثری در پیشبرد مأموریت‌های انتظامی دارد دست یابیم.

در این دیدار از جمعی از پیشکسوتان سپاه پاسداران که در دوران دفاع مقدس نقش تعیین‌کننده‌ای داشتند تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار