فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

توطئه‌ تضعیف فراجا با تقویت نهادهای امنیت‌ساز خنثی می‌شود

سردار «تقوی» گفت: اتفاقات و حوادث اخیر، طراحی دشمن است که در پی آن بسیاری از غرب‌گراها به دنبال تضعیف فراجا هستند و لذا باید با حمایت و تقویت نهادهای امنیت‌ساز داخلی این توطئه دشمن خنثی شود.
کد خبر: ۵۴۹۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳ - 11October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی همزمان هفتمین روز از هفته بزرگداشت فراجا در دیدار با اعضای شورای اسلامی استان خراسان رضوی با تبریک ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص)، میلاد امام جعفر صادق (ع) و آغاز امامت حضرت مهدی(عج) اظهار داشت: سال گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام خود با تأکید بر امنیت داخلی، فراجا را ستون امنیت کشور و همچنین کارکنان فراجا را مجاهدان واقعی فی سبیل الله دانستند.

وی افزود: در پیام‌های فرمانده معظم کل قوا چند نکته اساسی وجود دارد، ابتدا ایشان به امنیت از بعد خارجی پرداختند که دو مبحث مهم بازدارندگی و استراتژی خارجی و این که بواسطه اقتدار ارتش و سپاه هیچ کشوری نمی‌تواند با ایران درگیر شود را مورد تأکید قرار دادند و نکته دوم امنیت داخلی که از بعد اقتصادی و فرهنگی قابل بررسی است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: از بعد اقتصادی مشکلاتی وجود دارد و از جهت فرهنگی نیز می‌بایست در فضای مجازی به شکل جدی وارد شویم همانگونه که دشمنان و معاندان نظام مقدس اسلامی همچون رژیم غاصب صهیونیستی در این فضا با جدیت فعالیت می‌کنند چراکه استراتژی دشمن برهم زدن امنیت داخلی با استفاده از فضای مجازی است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با تأکيد بر اینکه پلیس متولی امنیت داخلی است، ابراز داشت: اتفاقات و حوادث اخیر، طراحی دشمن است و در پی آن بسیاری از غرب‌گراها به دنبال تضعیف فراجا هستند و لذا باید با حمایت و تقویت نهادهای امنیت‌ساز داخلی این توطئه دشمن خنثی شود.

سردار تقوی با بیان این که تأمین امنیت و آرامش و خدمت‌رسانی به شهروندان وظیفه مشترک پلیس و شوراست، خاطرنشان کرد: مصمم هستیم شرایط امنیتی را در استان خراسان رضوی تقویت کنیم. معاندان نتوانستند در این استان و شهرستان‌ها یارگیری کنند.

وی ادامه داد: به مناسبت اربعین حسینی و دهه پایانی صفر شاهد ورود زائران از سراسر کشور به مشهدالرضا بودیم که با کمک نهادهای امنیتی، استانداری، شورا و شهرداری، انتظامی استان عملکرد شایسته‌ای در حوزه اسکان و بازار داشت.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با توجه به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، دشمن به دنبال برهم‌زدن امنیت جامعه است اما به عنوان سربازان ولایت با انسجام کامل در برابر دشمنان ایستاده‌ایم و تمام تلاش خود را برای برقراری نظم و امنیت مطلوب انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها