فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

جامعه سالم بسترساز شکوفایی کشور است

سردار «تقوی» در پیامی به‌مناسبت فرارسیدن هفته سلامت، جامعه سالم را بسترساز رشد و شکوفایی کشور در همه زمینه‌ها دانست.
کد خبر: ۵۲۱۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰ - 10May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در پیامی، فرا رسیدن هفته سلامت را به مدافعان سلامت و کادر پزشکی استان تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

نعمت سلامت به همراه امنیت به فرموده نبی اکرم اسلام (ص) از نعمت‌های پنهانی هستند که وقتی از دست می‌روند، اهمیت‌شان آشکار می‌شود. سلامت و امنیت دو بال پویایی یک جامعه هستند که در کنار هم آرامش و آسایش را برای شهروندان به ارمغان می‌آورند.

هفته سلامت ۱۴۰۱ با شعار «سلامت ما، سلامت سیاره ما» فرصتی مغتنم برای قدردانی از تلاش‌های ارزنده همه دست‌اندرکاران بخش سلامت و بهداشت جامعه است.

بی‌تردید جامعه سالم، بسترساز توسعه و رشد و شکوفایی کشور در همه زمینه‌هاست و آینده کشور را زمانی می‌توان با نشاط ترسیم کرد که امید به زندگی و آینده بهتر در یکایک افراد جامعه نمایان و به یک فرهنگ حاکم تبدیل شود.

با عنایت به پیوند ناگسستنی و نزدیک مقوله «امنیت و سلامت» کارکنان فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی نیز با تمام امکانات و ظرفیت همگام و پشتیبان مدافعان سلامت هستند و برای امنیت و سلامت مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

اینجانب ضمن ارج نهادن و قدردانی از فداکاری‌ها و ایثارگری‌های همه تلاشگران حوزه بهداشت، درمان و سلامت کشور به‌ویژه حوزه بهداشت، درمان در در سراسر استان خراسان رضوی و کلیه همکاران درمانی شاغل در بیمارستان‌های نیروهای مسلح و دیگر بیمارستان‌های دولتی و خصوصی، هفته سلامت را به‌همه مردم شریف ایران و همه عزیزانی که در حفظ سلامت مردم نقش دارند تبریک عرض کرده و از خداوند متعال سلامتی، سعادت، سربلندی، بهروزی و توفیق روزافزون یکایک این عزیزان را مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار