فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

جانبازان عمارهای انقلاب اسلامی هستند

سردار «تقوی» در پیامی، جانبازان را عمارهای انقلاب اسلامی دانست تا پرچم امام خمینی (ره) را برافراشته نگاه دارند و راه اصيل انقلاب را به مردم نشان دهند.
کد خبر: ۵۱۰۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶ - 07March 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی در پیامی چهارم شعبان سالروز ولادت حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) و روز جانباز را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

جانبازان، اين آيه‌های ايثار که مايه افتخار جامعه اسلامی ما هستند، پا روی خواهش‌های نفسانی گذاشتند و به دنيا پشت کردند و در ميدان جهاد اکبر پيروز شدند آنان برای ياری اسلام و انقلاب به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شتافتند و در مقابل استکبار و دشمنان دين مقاومت کرده و از ميدان جهاد اصغر نيز سربلند بيرون آمدند.

جانبازان از وادی سرخ شهادت بازگشته‌اند، اما نه به اختيار خود که با تقدير خدا و مشيت الهی در دنيا مسکن گزيده‌اند. جانبازان تلخی ماندن را با شيرينی ادای تکليف جبران کرده‌اند. آنان مانده‌اند تا به ما در راه ماندگان، طریق رستگاری بياموزند.

حضور جانبازان در جامعه ما به اندازه انقلاب قيمت دارد. وجود آنان در جامعه هم چون وجود عمّار ياسر در سپاه اميرالمؤمنين علی (ع) است. عمار، جانباز جنگ‌های رسول خدا بود و رنج ماندن را بر خود هموار می‌کرد تا شبهه و نفاق را در ميان امت و از اردوی ولیِ زمان بزدايد.

عمارهای انقلاب يعنی جانبازان نيز مانده‌اند تا پرچم امام (ره) را برافراشته نگاه دارند، آنان مانده‌اند تا بگويند کدام راه، راه اصيل انقلاب است.

اینجانب فرا رسيدن چهارم شعبان، ولادت با سعادت علمدار كربلا حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) و روز جانباز را خدمت كليه همكاران سختكوش در فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی به‌ویژه جانبازان عزيز تبريك و تهنيت عرض می‌نمایم، اميدوارم در سايه توجهات خاصه حضرت وليعصر (عج) و تحت رهبری‌های خردمندانه فرمانده معظم كل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) با الگو و سرمشق قراردادن زندگی حضرت عباس (ع) همواره موفق و مؤيد باشيد.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار