عضو مجلس خبرگان رهبری:

آمادگی و قدرت رزمی نیرو‌های مسلح کشور، موجب بازدارندگی است

آیت‌الله خاتمی با اشاره به آمادگی رزمی و توان دفاعی نیرو‌های مسلح گفت: آمادگی و قدرت رزمی نیرو‌های مسلح کشور، موجب بازدارندگی است. سرمایه نیرو‌های مسلح ما عشق به اهل بیت (ع) است، سرمایه‌ای که جبهه و دفاع مقدس ما را اداره کرد.
کد خبر: ۴۹۶۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶ - 23December 2021

دانشگاه امام علی (ع) به حق فیضیه ارتش استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، آیت‌الله سید احمد خاتمی، عضو هیئت‌ رئیسه مجلس خبرگان رهبری در جمع فرماندهان و دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: بیش از دو دهه است که توفیق آشنایی با دانشگاه افسری امام علی (ع) ارتش را دارم که به حق، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) آن را فیضیه ارتش نامگذاری کرده‌اند.

وی، جایگاه دانشگاه افسری را بسیار ارزشمند خواند و خطاب به دانشجویان، تصریح کرد: باید هم دانشگاه افسری امام علی (ع) را دوست داشت، چون در این فضا شهدایی مانند نامجوها، صیاد شیرازی‌ها و... نفس کشیده‌اند. شما جای این خوبان قدم گذاشتید و ان‌شاءالله شما افسران و فرماندهان، میراثدار خوبی برای این نعمت خواهید بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آمادگی رزمی و توان دفاعی نیرو‌های مسلح تأکید کرد: آمادگی و قدرت رزمی نیرو‌های مسلح کشور، موجب بازدارندگی است. سرمایه نیرو‌های مسلح ما عشق به اهل بیت (ع) است، سرمایه‌ای که جبهه و دفاع مقدس ما را اداره کرد.

خاتمی ادامه داد: آیت‌الله اشرفی اصفهانی نقل کرد که به صیاد شیرازی در عملیات فتح‌المبین، گفتم عملیات آینده‌تان را با رمز یا زهرا (س) شروع کنید، اگر پیروز نشدید، اشرفی را نفرین کنید و همین شد که عملیات فتح‌المبین فخر عملیات‌های اسلام شد و کمر دشمن در آن شکست.

وی به ولایت‌مداری ارتش اشاره و اظهار کرد: شما ارتشی‌ها امید‌های ولایت و اُمت شهید پرور ایران عزیز هستید. به فضل خدا و اهل بیت (ع) و وجود شما افسران و فرماندهان، ایران امن‌ترین کشور منطقه است.

آیت‌الله خاتمی تأکید کرد: رکن اساسی پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس روحیه شهادت‌طلبی بین نیرو‌های مسلح و رمز این روحیه مقدس، عشق به اهل بیت (ع) و حضرت زهرا (س) بود.

وی، فاطمیه را تجدید میثاق با خدا دانست و خاطرنشان کرد: دم زدن از ولایت را باید از حضرت فاطمه زهرا (س) آموخت، چون این بانوی مطهره سرباز علی (ع) بود، سربازی که جانش را فدای امام زمانش کرد و ولایت‌مداری یعنی فاطمه زهرا (س). افتخار نیرو‌های مسلح این است که فرمانده کل قوای آن‌ها، ولی‌فقیه و از نسل مبارک حضرت فاطمه زهرا (س) است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار