عملیات «حشدالشعبی» علیه بقایای تکفیری‌ها در «صلاح الدین» آغاز شد

حشدالشعبی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیرو‌های این گروه عملیاتی را باهدف پاکسازی مناطق جنوبی این استان آغاز کرده‌اند.
کد خبر: ۴۹۶۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶ - 27December 2021

عملیات «حشد شعبی» علیه بقایای تکفیری‌ها در «صلاح الدین» آغاز شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المعلومه، حشدالشعبی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیرو‌های تیپ ۳۲ این گروه امروز (دوشنبه) یک عملیات امنیتی را به منظور تأمین امنیت و پاکسازی مناطق جنوبی «صلاح الدین» از بقایای تکفیری‌های «داعش» آغاز کرده‌اند.

این عملیات در مناطق «الزلایه»، «البودور»، «عوینات»، «الجیجی» و کرانه رود «دجله» در جنوب استان «صلاح الدین» انجام می‌شود. در ادامه این بیانیه آمده است که هدف از عملیات مذکور، ازبین بردن فرصت تکفیری‌ها برای نفوذ در این مناطق و ایجاد نا امنی در آنجاست.

پیشتر ستاد اطلاع رسانی امنیتی عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که مواضع تروریست‌های تکفیری داعش در رشته کوه‌های حمرین هدف قرار گرفته است. نیرو‌های حشد شعبی نیز در این عملیات مشارکت داشتند.

فرمانده عملیات دیالی ضمن تأیید اخبار منتشر شده پیرامون عملیات مشترک ارتش و حشدالشعبی علیه بقایای داعش در رشته کوه‌های حمرین، گفت: پس از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر تحرکات تروریست‌ها در این منطقه، عملیات مذکور انجام شد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار