اعلام موفقیت الحشد در تامین امنیت مراسم سالروز شهادت امام هادی (ع)

سازمان الحشد الشعبی اعلام کرد که در تامین امنیت مراسم ویژه سالروز شهادت امام هادی (ع) در سامراء برای بیش از دو میلیون و ۷۰۰ هزار زائر موفق عمل کرده است.
کد خبر: ۵۰۴۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰ - 05February 2022

اعلام موفقیت الحشد در تامین امنیت مراسم سالروز شهادت امام هادی (ع)به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «علی المالکی» فرمانده عملیات سامراء الحشد الشعبی با اشاره به حضور میلیونی زائران در سامراء به مناسبت سالروز شهادت امام علی الهادی (ع) اظهار داشت که نیرو‌های این سازمان امنیت بسیاری از مناطق سامراء و پیرامون آن را تامین کرده‌اند.

به گزارش موازین نیوز، المالکی در نشست خبری مشترک با اعلام موفقیت طرح ویژه زیارت حرم امام هادی (ع) به مناسبت سالروز شهادت این امام همام گفت: الحشد الشعبی با تمام توان خود مناطق بسیاری را تحت کنترل داشته است تا زائران در رسیدن به حرم امامین عسکریین علیهما السلام احساس امنیت داشته باشند.

المالکی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از دو میلیون و هفتصد هزار نفر وارد شهر سامراء شده اند، گفت: زیارت ویژه سالروز شهادت امام هادی (ع) همچنان ادامه دارد.

وی افزود: الحشد الشعبی چندین عملیات امنیتی پیشدستانه را در مناطق مجاور شهر سامراء بخصوص در مناطقی که باغات فراوان در آنجاست انجام داده است که این عملیات به دستگیری ۱۴ تا ۱۵ فرد تحت تعقیب طبق ماده چهار تروریسم منجر شده است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار