منابع عراقی خبر دادند؛

عملیات نیرو‌های «حشد شعبی» در «نینوا» / بازداشت یک سرکرده داعش

منابع عراقی از انجام یک عملیات غافلگیرانه در استان «نینوا» توسط نیرو‌های «حشد شعبی» خبر دادند و اعلام کردند که در جریان عملیات مذکور یکی از سرکردگان داعش بازداشت شده است.
کد خبر: ۵۱۳۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰ - 25March 2022

عملیات نیرو‌های «حشد شعبی» در «نینوا» / بازداشت یک سرکرده داعشبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از بغداد الیوم، سلسله عملیات‌های ضد تروریستی نیرو‌های حشد شعبی در نقاط مختلف عراق همچنان ادامه دارد. نیرو‌های حشد شعبی عملیات جدیدی را علیه بقایای تکفیری‌های داعش ترتیب دادند.

بر اساس این گزارش، منابع عراقی اعلام کردند که نیرو‌های حشد شعبی یک عملیات غافلگیرانه را در استان «نینوا» انجام دادند. طبق اعلام منابع مذکور، این عملیات در مناطق موسوم به «سهل نینوا» انجام شد.

بنا بر اعلام فرماندهی عملیات نینوا، عملیات نیرو‌های حشد شعبی در این استان در نهایت به شناسایی و بازداشت یکی از سرکردگان داعش منجر شد. گفته می‌شود که تروریستِ بازداشت شده پیشتر تحت تعقیب قرار داشته است.

پیشتر نیرو‌های «حشد شعبی» در عملیات‌هایی جداگانه در استان‌های دیالی، صلاح الدین و الانبار، شمار زیادی از بقایای عناصر داعش را در استان‌های مذکور شناسایی و بازداشت کرده بودند. فرماندهان حشد شعبی بر پاکسای کامل مناطق مختلف از لوث بقایای داعش تأکید دارند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار