نماینده پارلمان عراق:

آمریکا به دنبال فراری دادن سرکردگان داعش از زندان‌های عراق است

«عارف الحمامی» از نقشه‌ای بین‌‎المللی تحت سرکردگی آمریکا برای فراری دادن سرکردگان گروه تروریستی داعش از زندان‎های عراق خبر داد.
کد خبر: ۵۰۶۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱ - 13February 2022

آمریکا به دنبال فراری دادن سرکردگان داعش از زندان‌های عراق استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المعلومه، «عارف الحمامی» عضو ائتلاف دولت قانون از طرح خطرناک ایالات متحده آمریکا برای حمله به زندان‌های عراق به‌منظور فراری دادن و قاچاق سرکردگان گروه تروریستی داعش خبر داد.

الحمامی در سخنانی اظهار داشت: نقشه حمله به زندان‌های عراق به‌ویژه زندان‌های استان الانبار و فراری دادن سرکردگان گروه تروریستی داعش در چارچوب نقشه‌ای بین‌المللی تحت سرکردگی آمریکا و اجرای طرف‌های سیاسی داخلی صورت می‌گیرد.

وی افزود: آمریکا و متحدانش در داخل با انجام حملات گروه‌های تروریستی در راستای ضربه به امنیت داخلی و نیرو‌های امنیتی و مشغول کردن حشد شعبی با این حملات تلاش می‌کنند تا حشد وارد نبرد‌های خارجی شود و از امنیت داخلی کشور بازبماند.

این عضو ائتلاف دولت قانون گفت: حشد شعبی و دستگاه‌های امنیتی با تمام این نقشه‌های خبیثانه مقابله کرده و برای برقراری امنیت در کشور و مرز‌ها و جلوگیری از هرگونه تعرض تروریست‌ها یا هرگونه تلاش جهت فراری دادن و قاچاق سرکردگان داعش از زندان‌های عراق به‌ویژه زندان‌های الرمادی اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار