معرفی کتاب؛

«بررسی دستورالعمل اجرایی تخلفات زمان جنگ و مجازات‌های آن‌ها»

کتاب «بررسی دستورالعمل اجرایی تخلفات زمان جنگ و مجازات‌های آن‌ها» از سوی انتشارات «سرزمین نور» و با حمایت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر منتشر شد.
کد خبر: ۴۹۷۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۷ - 29December 2021

«بررسی دستور العمل اجرایی تخلفات زمان جنگ و مجازات های آن ها»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، کتاب «بررسی دستورالعمل اجرایی تخلفات زمان جنگ و مجازات‌های آن‌ها» از مجموعه کتاب‌های حوزه دفاع مقدس است.

«آثار احتکار»، «انتشار قانون»، «اهمیت و لزوم قانون»، «انتشار شایعه»، «قوانین عادی» و «استفاده از افکار عمومی» از جمله مباحث این کتاب است.

کتاب «بررسی دستور العمل اجرایی تخلفات زمان جنگ و مجازات های آن ها» به بررسی دستورالعمل های اجرایی و تخلفات زمان جنگ و مجازات های مرتبط با آن ها پرداخته است. این اثر از هم اکنون در مراکز کتابخانه ای خوزستان در دسترس علاقه مندان به ادبیات دفاع مقدس است.

در بخشی از کتاب آمده است:

استتار یکی از الزامات اصلی جنگ است که اگر درست یا غلط به کار رود ارزش آن را با معیار شکست و پیروزی یک رزمنده یا مرگ و زندگی او یا عملیات و یا انهدام اماکن و تاسیسات حساس یک کشور سنجید لذا استتار در هر نوع جنگ و در هر رده اهمیت فراوان دارد.

«بررسی دستورالعمل اجرایی تخلفات زمان جنگ و مجازات‌های آن‌ها» در 161 صفحه‌ به کوشش «هادی زرانژادیان» تالیف و در هزار نسخهاز سوی انتشارات «سرزمین نور» و با حمایت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر منتشر شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار