جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

حماسه «۹ دی» درس بصیرت در مکتب دشمن‌شناسی بود

امیر «الهامی» ولایت را قطب‌نمای عبور کشتی انقلاب از بحران فتنه‌ها برشمرد و گفت: یوم‌الله ۹ دی، درس بصیرت در مکتب دشمن‌شناسی بود.
کد خبر: ۴۹۷۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷ - 28December 2021

حماسه «۹ دی» درس بصیرت در مکتب دشمن‌شناسی بود

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا الهامی» جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگویی اظهار داشت: بحران‌های بزرگ و خاصی را در طول تاریخ بزرگ انقلاب اسلامی با ولایت‌مداری، تدبیر و بینش بالای فرمانده معظم کل قوا و وحدت کلمه ملت ایران، پشت سر گذاشتیم، یکی از این تنگناها، فتنه ۸۸ بود.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تأکید بر اینکه ملت بزرگ ایران، با بصیرت از بحران فتنه ۸۸ به‌سلامت عبور کرد، بصیرت را عامل سربلندی ملت ایران در آزمایش فتنه ۸۸ برشمرد و تصریح کرد: ملت ایران، مسیر درست را انتخاب و در پیش گرفت.

امیر الهامی «ولایت»، را قطب‌نمای عبور کشور و ملت ایران از بحران فتنه‌ها به‌ویژه فتنه ۸۸ دانست و بابیان اینکه حماسه ۹ دی، درس بصیرت، در مکتب دشمن‌شناسی و ولایتمداری بود، اضافه کرد: شناخت مردم نسبت به ابعاد دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی ایران، افزایش یافت.

ولایت، کشتی ایمن عبور از گردنه‌های خطرناک فتنه‌ها و توطئه‌های دشمن

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ولایت را کشتی ایمن عبور از گردنه‌های خطرناک فتنه‌ها و توطئه‌های دشمن دانست و با اشاره به اینکه عبور سلامت از فتنه‌ها، تنها با حرکت در مسیر ولایت محقق می‌شود، تصریح کرد: انحرافات با حرکت در این مسیر به حداقل خواهد رسید.

امیر الهامی خطاب به دشمنان و آن‌هایی که چشم طمع به جمهوری اسلامی ایران دارند، بابیان اینکه دوست و دشمن بدانند، نیرو‌های مسلح به‌ویژه ارتش همیشه قهرمان و سرافراز جمهوری اسلامی ایران، پشت سر فرمانده معظم کل قوا و در خط ولایت قرار دارد، اضافه کرد: حرکت ما، خدمت به‌نظام و ملت بزرگ ایران، حرکت در مسیر منویات و تأکیدات فرمانده معظم کل قواست.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تأکید بر اینکه ایمان‌داریم، حرف ولایت، حرف خداوند است، اظهار داشت: ولایت، ما را به سرمنزل مقصود هدایت می‌کند.

منبع: میزان  

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار