فرمانده نیروی هوایی ارتش:

قرآن نقشه راهی برای زندگی است

امیر سرتیپ خلبان واحدی گفت: قرآن تنها یک کتاب نیست بلکه نقشه راهی برای زندگی است که انسان را از گمراهی و تمایلات نفسانی باز می‌دارد.
کد خبر: ۴۹۷۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶ - 28December 2021

قرآن نقشه راهی برای زندگی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در حاشیه برگزاری برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه و بیستمین دوره مسابقات قرآن کریم دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش که به میزبانی نهاجا در حال برگزاری است، اظهار داشت: حقانیت کلام وحی بر همگان آشکار بوده و هیچ شکی در آن نیست چرا که قرآن کلام حق و ناجی بندگان مخلص، پاک و با تقوا است.

وی تصریح کرد: تنها انسان‌های پاک و با تقوا به حریم معنوی قرآن راه می‌یابند و کسانی از سرچشمه وجود قرآن سیراب می‌شوند که آموزه‌های آن را وارد زندگی خود کرده و به آن عمل کنند.

امیرسرتیپ واحدی، افزود: قرآن تنها یک کتاب نیست بلکه نقشه راهی برای زندگی است که انسان را از گمراهی و تمایلات نفسانی باز می‌دارد و چراغی می‌شود در مسیر تاریک جامعه امروزی تا انسان را به سرمقصد اصلی که رسیدن به خدا است، هدایت کند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش، خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقات قرآنی در بین نیرو‌های مسلح یک محبت الهی است که باعث روشنایی دل‌ها و تقرب و نزدیکی به خداوند می‌شود، لذا چنین فعالیت‌هایی قطعا مثمر ثمر و ارزنده خواهند بود، چرا که هر کس تنها یک بار بتواند با قرآن مانوس شود دیگر نمی‌تواند از آن دست بکشد.

وی در پایان افزود: خدا را شاکریم که به ما این توفیق را عنایت کرد تا بتوانیم میزبانی چنین مسابقاتی را عهده دار شویم که همواره چشمه نور و رزق و روزی است و از خداوند منان برای تمامی عزیزان قرآنی که در این رویداد ارزشمند حضور دارند آرزوی سلامتی، طول عمر و سعادتمندی در سایه توفیقات قرآن را داریم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار