پویشی مردمی «به نیت حاج قاسم» برگزار می‌شود

در آستانه سالروز شهادت سردار دل‌ها، پویش تولید محتوای مردمی با عنوان «به نیت حاج قاسم» فعالیت خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۴۹۷۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۴ - 28December 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، پویش تولید محتوای «به نیت حاج قاسم»، یک پویش مردمی است تا هر کس در هر شغل و جایگاهی که قرار دارد، بتواند ارادت خود را به سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی ابراز کند.

تمامی شیفتگان سردار شهید می‌توانند کار‌های خیر خود به نیت آن شهید بزرگ را در قالب فیلم و عکس به فضای مجازی ارسال کنند.

به عنوان مثال، یک فروشنده می‌تواند جنس‌های خود را با تخفیف به نیازمندان بفروشد، یک معلم وقت بیشتری به دانش آموزان اختصاص یا به دانش آموزان نیازمند آموزش دهد، یک پزشک تعدادی از بیماران را رایگان ویزیت کند، راننده تاکسی تعدادی از مسافران را به صورت رایگان و صلواتی به مقصد برساند.

هدیه صلوات، کمک به نیازمندان، ختم قرآن، شیفت ایثار، اهدای خون و تدریس و ویزیت رایگان از جمله کار‌هایی است که تاکنون برای پویش ارسال شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود در قالب‌های کلیپ، فیلم کوتاه، نماهنگ، موشن گرافی، عکس، پوستر، نقاشی، طراحی، اینفوگرافی، موسیقی و همچنین داستانک، شعر و دلنوشته را برای انتشار وسیع در فضای مجازی به خبرگزاری صدا و سیما ارسال کنند.

شهروندان می‌توانند فیلم‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۷۹۰ یا کانال و صفحه مجازی خبرگزاری صدا و سیما در استان یزد به نشانی IRIBYAZDNEWS@ ارسال کنند. منتخب این فیلم‌ها هم در سیما و خبر شبکه یزد پخش خواهد شد.

این پویش به مناسبت فرارسیدن دهه بصیرت آغاز شده و تا ۱۵ دی ماه ادامه دارد.

دهه بصیرت به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی و سالروز شهادت سردار حاج «قاسم سلیمانی» از نهم تا نوزدهم دی ماه نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار