فرمانده انتظامی استان البرز:

نیروی انتظامی پاسدار خون شهداست

سردار «محمدیان» گفت: نيروی انتظامی پاسدار خون شهداست و تلاش می‌کند با خدمت صادقانه در راستای تأمین و حفظ امنيت عمومی بتواند گوشه‌ای از جان‌فشانی‌های فرزندان اين آب و خاک را جبران کند.
کد خبر: ۴۹۷۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴ - 29December 2021

نیروی انتظامی پاسدار خون شهداستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، سردار «عباسعلی محمدیان» فرمانده انتظامی استان البرز امروز در دیدار با خانواده شهید «مرتضی خراسانی» و جانباز «غلامرضا زرگران» شهدا و جانبازان را اسوه‌های واقعی ايثار، ازخودگذشتگی و دلاورمردی دانست و اظهار داشت: ديدار و دلجویی از خانواده‌های شهدا يک توفيق الهي است.

وی گفت: عزت امروز اسلام و مسلمانان ثمره خون پاک شهداست و ملت شریف ایران با وجود این عزیزان به خود می‌بالد. شهدا و جانبازان با ايثار و فداکاری‌های مثال‌زدنی شجاعانه در راه اعتلای امنيت و آرامش کشور تا پای جان ايستادگی کردند و افتخار و سرافرازی را برای ميهن عزيزمان به ارمغان آوردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه ديدار و دلجويی از خانواده‌های معظم شهدا یک وظيفه همگانی است، مطرح کرد: نيروی انتظامی پاسدار خون شهداست و تلاش می‌کند با خدمت صادقانه در راستای تأمین و حفظ امنيت عمومی بتواند گوشه‌ای از جان‌فشانی‌های فرزندان اين آب و خاک را جبران کند.

«مرتضی خراسانی» در دوره خدمت سربازی در ژاندارمری در تاریخ یکم مهر سال 1360 بر اثر انفجار مین به درجه رفیع شهادت نائل آمد و «غلامرضا زرگران» نیز که از سربازان ژاندارمری بود، در تاریخ 31 فروردین سال 1364 بر اثر انفجار مین به فیض جانبازی نائل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها