بازدید مدیر‌کل حفط آثار دفاع مقدس خراسان شمالی از کتابخانه روستای بیدک

سرتیپ دوم ستاد «نجاتی» همراه با مدیر‌کل کتابخانه های خراسان شمالی ‌امروز از کتابخانه ملک الشعرای بهار روستای بیدک بازدید و ۱۷۵ جلد کتاب به این مرکز اهدا کردند.
کد خبر: ۴۹۷۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴ - 30December 2021

بازدید مدیر کل حفط آثاردفاع مقدس خراسان شمالی از کتابخانه روستای بیدکبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرتیپ دوم ستاد «محمد نجاتی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی همراه با مدیر‌کل کتابخانه‌های استان صبح امروز از کتابخانه ملک الشعرای بهار روستای بیدک بازدید و ۱۷۵ جلد کتاب به این مرکز اهدا کردند.

امیر «نجاتی» در این بازدید اظهار داشت: این پویش با هدف جمع‌آوری کتاب‌های مازاد مردم برای اهدای به کتابخانه‌های مناطق محروم استان راه‌اندازی شد و امیدوار هستیم با این روند مناطق محروم در اولین قدم از این پویش استقبال کردند.

وی استقبال مردم از کمپین نذر دانایی را خوب توصیف و اضافه کرد: این روند ادامه خواهد داشت و سعی داریم از طریق پویش دانایی و نذر کتاب بتوانیم کتابخانه های مناطق محروم را تجهیز کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: تبلیغات و جریان‌سازی انجام شده با همراهی اهالی رسانه و به‌کارگیری ظرفیت شبکه‌های اجتماعی، زمینه را برای همراهی و استقبال مردم فراهم کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها