قالیباف:

جای شهید قاسم سلیمانی خالی است/ ۹ دی روز بصیرت است

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز و در این شرایط حساس، نیازمند فرمانده میدان و سرداری چون شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم.
کد خبر: ۴۹۷۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵ - 30December 2021

جای شهید قاسم سلیمانی خالی است/ ۹ دی روز بصیرت استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، محمد باقر قالیباف در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهدای مقاومت و بزرگداشت ۹ دی در مصلای آستانه مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی با بیان این‌که «جای شهید قاسم سلیمانی امروز در بین ما خالی است» اظهار کرد: امروز و در این شرایط حساس، نیازمند فرمانده میدان و سرداری، چون شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم.

وی ۹ دی را روز بصیرت و حضور مردمی در میدان توصیف کرد و ادامه داد: امروز روز دفاع از ارزش‌ها و نه گفتن به کسانی است که با ایجاد ناامنی و توطئه، ارزش‌ها را زیر پا گذاشتند.

رییس مجلس شورای اسلامی اگر امروز در موضوعات اقتصادی، معیشتی، گرانی و آسیب‌های اجتماعی دچار مشکل هستیم بپذیریم که از مردم فاصله گرفته ایم مردم در اقتصادنقشی ندارند و فرصتی برای آن‌ها فراهم نکردیم.

وی افزود: اگر  به سنت‌های الهی در مسائل اقتصادی، فرهنگی، و سیاسی همچون دوران دفاع مقدس نگاه نکنیم  و ویژگی‌های مکتب انقلاب یعنی همان مکتب شهید سلیمانی را در پیش نگرفته و فرهنگ انقلاب را دنبال نکینم موفق نمی‌شویم ما در مسیر انقلاب نرفتیم و اشکالاتی زیادی را می‌بینیم امیدواریم بتوانیم برای مردم به خصوص قشر مستضعف و پابرهنگان انقلاب کار کنیم ا

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها