شهید مشهدی حسین:

حرکت در مسیر خدا بهترین راه است

شهید جعفر مشهدی حسین در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: «خواهرانم! در اخلاق اسلامی و حجاب مقید باشید، حرکت در مسیر خدا بهترین راه است.»
کد خبر: ۴۹۷۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹ - 31December 2021

شهیدمشهدی حسین: از فرمان امام سرپیچی نکنید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید جعفر مشهدی حسین

«بسم الله الرحمن الرحیم

الذین امنوا و هاجروا و جاهدوا فی سبیل‌الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عندالله و اولئک هم الفائزون
اشهدان لااله الا الله اشهد ان محمد رسول‌الله اشهد ان علی علیا، ولی الله

خدایا با نام تو آغاز می‌کنم که کلامی در قلبم و قلمم جاری سازی و رضای تو انشاءالله باشد و ذکری برای دیگران؛ خدایا! توکلم بر توست که بتوانم قلب سیاهم را از پلیدی‌ها دور کنم، خداوندا! از این که ما را هدایت کردی سپاسگزارم از اینکه این همه نعمت در اختیار این ملت قرار دادی مخصوصا نعمت رهبری امام خمینی را حمد  و سپاس می‌گوییم، سپاسگذاری ما به وسیله نماز خواندن و روزه گرفتن و در جهاد قدم گذاشتن است.

خدایا! یک لحظه ما را به خودمان وامگذار که شیطان مارا به بند می‌کشد و این دنیای فانی و مادی خوار و ذلیل‌مان می‌کند،‌ای امت! معصیت نکنید که عالم محضر خداست، پروردگارا! بنا به وظیفه دینی و فرمان مبارکت به عشقت و برای تو و اجرای حکم تو راه شهادت را انتخاب کردم.

پروردگارا! هدف از جبهه آمدن این است که به تو نزدیک و از معصیت و ریا دور شویم و جبهه را دانشگاه خودسازی می‌دانم،‌ای امت حزب‌الله! دعا را از یاد نبرید، چون دعا دری است که می‌توان به خدا نزدیک شد و بهترین درمان برای تسکین دل‌ها دعاست و با همین دعا‌ها و گریه‌ها بود که عملیات‌ها به پیروزی می‌رسید مخصوصا دعا برای امام و پیروزی رزمندگان؛ باید سعی کنیم دعا‌ها با شکوه انجام شود که سودی برده باشیم.

امت حزب‌الله! در رفتار امام دقیق باشید و از فرمان او سرپیچی نکنید، چون به خواست خدا ما را از ظلم و فساد و خواری به سوی نور هدایت کرد کسی که مقام به این بزرگی نزد خدا دارد، اما خود را یک طلبه و حتی خدمتگزار معرفی می‌کند کسی که آمریکای جنایتکار را به ما شناساند و به ما خط حزب‌الله را معرفی کرد.‌ای مردم! نگذارید جبهه‌ها خالی شوند، راه، ولی فقیه را در پیش گیرید، او که ملت را به حقانیت و تبعیت از علمای ضد ظلم دعوت کرده است، شما را از حمایت مخالفان خط امام بر حذر می‌دارم.

وصیتی به مادرم که واقعا حق خود را ادا کردی، زیرا کسی بودی که توصیه م کردی مرا به نماز خواندن؛ به امید خدا اگر توانستم و راه کربلا باز شد دست تو را می‌گیرم و به زیارت می‌برم و اگر نتوانستم مرا ببخش.

خواهرانم! در اخلاق اسلامی و حجاب مقید باشید، حرکت در مسیر خدا بهترین راه است،

 وصیتی به پدرم، در مساجد و دعا‌ها باشید، مبادا کسی شما را به انقلاب بدبین کند، زیرا جمهوری اسلامی با این خون‌ها به این رشد رسید، سخنان امام را همیشه گوش کنید، خدا را حاضر و ناظر بدانید و از جبهه رفتن من هم ناراحت نباشید، اگر بدرفتاری کردم حلالم کنید.

وصیتی به برادران و دوستانم، دست از خط سرخ امام خمینی برندارید، حسد و کینه‌توزی را کنار بگذارید، مسجد را پر کنید و این سنگر الهی را ترک نکنید، مهربانی را زیاد کنید، به ریسمان الهی چنگ زنید و هرگز متفرق نشوید.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار