شهید میرزایى:

ملت حزب‌‌الله همیشه در صحنه حاضر باشید

شهید اکبر میرزایى در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: «ملت حزب‌‌الله همیشه در صحنه دفاع از دین و وطن حاضر باشید.»
کد خبر: ۴۹۷۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳ - 01January 2022

شهید میرزایى: ملت حزب‌الله همیشه در صحنه حاضر باشید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید اکبر میرزایی

«بسم الله الرحمن الرحیم

شهید نظر می‌کند به وجه‌الله

از آن خدا هستیم و بازگشت همه به‌سوی اوست.

اى اهل ایمان در کار دین صبور باشید و یکدیگر را به صبر و مقاومت سفارش کنید، مراقب کار دشمن بوده و خداترس باشید باشد که پیروز و رستگار شوید. ان‌شاءالله آل عمران ۲۰۰.

حمد و سپاس فراوان خداوند بزرگ را که انسان را از خاک آفرید و آنگاه از روح پاک و منزهش بر انسان بردمید و انسان کاملى را شکل بخشید سلام و درود بی‌پایان بر خاتم انبیاء حضرت محمد (ص) و حضرت بقیه‌الله الاعظم ارواح العالمین له الفداء و نایب بر حقش امام خمینى.

سروران عزیز و محترم خداوند متعال من و شما مردم را به تقواى هر چه بیشتر دعوت می‌فرماید، زیرا به وسیله همین تقوا و ایمان ماست که سرنوشت ما انسان‌ها را در قیامت مشخص می‌کند و هر کدام از ما تقوا و ایمان بیشترى داشته باشیم نزد خداوند مهربان عزیزتر و بزرگتر خواهیم بود و این تقوا و نماز سعادتى عظیم براى ما انسان‌هاست.

سلام بر شهید کربلا حضرت حسین ابن على و هفتاد و دو یار صدیقش و سلام بر شهیدان محراب و سلام بر شهید مظلوم بهشتى و هفتاد و دو یار صدیقش و سلام بر تمامى ملت‌هاى شهیدپرور دنیا و سلام بر پدر بزرگوارم و سلام بر عالمان و زاهدان شب و سلام بر تمام شهدا و ملت حزب الله و سلام بر حاضرین در تشییع جنازه این شهید حقیر باشد که خداوند متعال از دست این بنده راضى باشد و مورد لطفش قرار دهد.

خداوندا این هدیه ناقابل و ناچیز را که براى پیروزى دین مبین اسلام پا به صحنه‌هاى نبرد گذاشته بپذیر. ان‌شاءالله؛ سعى کنید در تشییع جنازه شهدا هر چه باشکوه‌تر شرکت کنید، ملت حزب‌الله همیشه در صحنه حاضر باشید، در تشییع شهداى ملت از خداوند متعال بخواهید از سر گناهان ما درگذرد؛ دعا کنید.

روایت است که اگر چهل مو من بگویند که این فرد انسان خوبى بوده است خداوند مى‌آمرزدش و به خاطر گفتن مؤمنین این شهید را مورد لطف و کرمش قرار مى‌دهی، سعى کنید در دعا‌ها و مجالس نامى از شهدا ببرید و فاتحه‌اى بر آن‌ها بفرستید، زیرا که این شهیدان گرانقدر اسلام است که به نداى امام لبیک گفته‌اند. از مال و ثروت و زن و فرزند خود چشم پوشیده‌اند و به یارى دین مبین اسلام به صحنه نبرد حق علیه باطل رفته‌اند و خوشا به سعادت آنها.

سخنى با خانواده خودم. سلام بر تو اى پدر که، چون کوهى استوار ایستاده‌اى و چنین فرزندى را پرورش داده‌اى و تربیت کردی و به خداى بزرگ هدیه کردى، همیشه در صحنه براى یارى اسلام کوشا باشید، خواهرانم! باید زینب وار در صحنه باشند و حجاب را رعایت و تقواى خود را بیشتر کنید، حجاب و تقواى شما مشت محکمى بر دهان شیطان‌هاى کوچک و بزرگ است.

در ضمن سلام مرا به حاج آقا سید رضا فاضلیان و حسن آقا فاضلیان برسانید، خداحافظ تا پیروزى نهایى سپاه حق‌جوى اسلام.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها