شهید نقدى: باید استوار در برابر دشمن ایستاد

شهید احمدعلى نقدى زمانى در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «براى رسیدن به هدف دلخواه یعنى پیروزى اسلام باید استوار در برابر دشمن ایستاد.»
کد خبر: ۴۹۷۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳ - 29December 2021

شهید نقدى: باید استوار در برابر دشمن ایستاد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید احمدعلی نقدى زمانى

«بسم الله الرحمن الرحیم

گر مرد رهى میان خون باید رفت از پاى فتاده سر نگون باید رفت

براى رسیدن به هدف دلخواه یعنى پیروزى اسلام باید استوار در برابر دشمن ایستاد و فراز و نشیب‌هاى زندگى نباید مانع لغزش ما در این جنگ شود زندگى پیچ و خم‌هاى فراوان دارد ولى جبهه از اهم واجبات است.

پدر و مادر عزیز وجود من هر چند براى شما فایده‌اى آن چنان ندارد ولى امیدوارم دورى من از شما اگر باعث ناراحتی شده است ان‌شاءالله اجر و پاداش آن را روز قیامت از خداوند بگیرید.

پدر عزیزم خودت می‌گفتى هر چه خداوند بخواهد همان می‌شود و هر چه خداوند انجام دهد براى ما شیرین است و این خواست خداوند است ما از نیروى اسلام باشیم و خشنودیم به رضاى او.

جبهه جایگاه عاشقان به‌سوی معشوق است؛ عاشقان عزیز هستند و اگر خدا کسى را دوست بدارد آن را عزیز می‌کند و آنگاه او را به‌سوی خود فرامی‌خواند و خودش خون‌بهاى آن یعنى شهید خواهد شد.

خدایا راضی‌ام به رضاى تو، خدایا تو خودت خواستى این انقلاب پیروز شود وگرنه ما بنده گناهکار کارى نکردیم، خدایا خودت رهبر ما را یارى کن و عمر او را به بلندى آفتاب بگردان، خدایا به‌حق سر بریده امام حسین (ع) سرور شهیدان و به‌حق طفل شهید امام حسین (ع) على‌اصغر (ع) و به‌حق محمد (ص) و به‌حق همه خاصان درگاهت انقلاب ما را به رهبرى امام خمینى به انقلاب جهانى مهدى (عج) وصل بفرما و موانع سر راه آن را مانند صدام و آمریکا و شوروى و دیگر مخالفان اسلام را نابود بفرما.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار