وزیر بهداشت:

تولید واکسن قدرت ایران را نشان داد/ همکاری مردم با کادر درمان

عین‌الهی با قدردانی از کادر درمان گفت: تلاش شبانه روزی کادر درمان و ساخت واکسن ایرانی موجب موفقیت ایران در مهار کرونا شد.
کد خبر: ۴۹۷۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۹ - 31December 2021

تولید واکسن قدرت ایران را نشان داد/ همکاری مردم با کادر درمانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، بهرام عین الهی عصر جمعه در اختتامیه جشنواره سلیمان سلامت اظهار داشت: مکتب شهید سلیمانی مملو از ایثار و فداکاری برای خدمت به جامعه است و همان طور که این شهید بزرگوار در عرصه‌های مختلف به یاری مردم می‌شتافت کادر درمان نیز در زمان شیوع کرونا تمام قد پای کار آمدند و با فداکاری به درمان مردم پرداختند.

وزیر بهداشت گفت: هر چند شیوع کرونا بسیاری از نظام‌های درمانی و بهداشتی در جهان را با چالش مواجه کرد، اما تلاش شبانه روزی کار درمان نشان داد مجموع کادر درمان ما با تخصص و تلاش عملکرد بسیار موفقی داشتند و با فداکاری این بیماری را مهار کردند.

وی ادامه داد: ساخت واکسن نیز یکی دیگر از موفقیت‌های ما در این عرصه بود و کشور را به یک قدرت تبدیل کرد.

وی با اشاره به شهادت ۲۰۵ نفر از کادر درمانی کشور گفت: این شهدا ادامه دهنده راه شهید سلیمانی هستند و کادر درمان به وجود چنین قهرمانانی افتخار می‌کنند.

وی همچنین از همراهی مردم با کادر درمان تقدیر کرد و گفت: در حالی که بسیاری از کشور‌ها همچنان درگیر این بیماری هستند، اما وضعیت کشور ما مطلوب است و با رعایت بیشتر دستورالعمل‌ها و گسترش واکسیناسیون می‌توانیم کرونا را به صورت کامل مهار کنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار