یادداشت/ حامد افروغ

«قاسم سلیمانی»؛ اسم رمز آزادگان عالم برای تقابل با جهان استکبار

امروز نام شهید سلیمانی اسم رمز حرکت جدید آزادگان جهان برای زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت و ایجاد اتحاد و الفت بین آنهاست. اتجادی که در برابر دنیای حقیر اما ناجوانمرد غرب بایستد و مستضعفان را اعتباری جدید ببخشد.
کد خبر: ۴۹۷۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۴:۳۵ - 01January 2022

«قاسم سلیمانی»؛ اسم رمز آزادگان عالم برای تقابل با جهان استکبارگروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس ـ حامد افروغ؛ ژیروزی انقلاب اسلامی در عالم سیاست جهانی و نظم مثلا نوینی که از سوی مستکبرین عالم پی‌ریزی شده بود مانند «بیگ بنگی» بود که به ایجاد نظمی نوین مبادرت ورزید؛ نظمی که با عصیان در برابر استکبار، این‌بار با سرمایه‌گذاری روی ظرفیت و استعداد مستضعفین به دنبال آن بود تا دنیا را به سوی عدالت پیش ببرد.

مردم دنیا نیز فارغ از هر گونه دین و مذهب و آئین، عدالت و انصاف را زبان مشترک میان خود می‌دانند و با این زبان به نوعی همگی خواستار جهانی عاری از ظلمو ستم هستند، از این‌رو هر جا ندای عدالت‌خواهی سر داده شود، دل‌های روشن و ضمیرهای آگاه به سمت آن جذب می‌شوند.

در این میان که انقلاب اسلامی مانند موج انفجاری از نور، در دل ظلماتی که غرب ساخته بود راه خود را یافت و به صورت تکوینی در میان ملل جهان شناخته شد؛ هرچند که دنیای رسانه‌ای غرب همواره در صدد ممانعت از این موضوع برآمده است اما نور راه خود را باز خواهد کرد و این ظلمات است که محکوم به شکست است.

اما در ادامه انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس چونان انرژی مضاعفی بود که به این حرکت عظیم تزریق شد و درهای بسیاری را به روی انقلاب اسلامی گشود تا مردم دنیا عینیت یافتن مبانی و ارزش‌های انقلاب اسلامی را به چشم ببینند و عملی شدن آنها را باور کنند. این‌گونه است که بعضا شهدای ما هرجا که دست داده و جوسازی رسانه‌ای دشمن نتوانسته، خورشیدوار درخشیده‌اند و راهنمای سرگشتگان شده‌اند.

امروز جبهه مقاومت نیز به عنوان شاه‌راهی دیگر از انقلاب اسلامی، مسیری جدیدتر را برای آزادگان گشوده است که با قدرت بیشتری در برابر غرب قد علم کنند. در این میان نقش سردار شهید «قاسم سلیمانی» مانند آن فانوسی است که در ساحل آرامش، برای هدایت طوفان‌زدگان سوسو می‌زند. چراغ هدایتی که قلب تاریکی را شکافت و با شهادتش درخششی صدچندان یافت.

امروز نام شهید سلیمانی اسم رمز حرکت جدید آزادگان جهان برای زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت و ایجاد اتحاد و الفت بین آنهاست. اتجادی که در مبارزه با داعش ثابت کرد می‌تواند با قدرت بیشتری در برابر دنیای حقیر اما ناجوانمرد غرب بایستد و مستضعفان را اعتباری جدید ببخشد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها