لحظه تولد تا شهادت سردار سلیمانی در چند دقیقه+ فیلم

فیلمی از سال‌های عمر بابرکت سردار سلیمانی با نگاهی خاص و ویژه تولید شده است.
کد خبر: ۴۹۷۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۷ - 31December 2021

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، از شامگاه ۱۳ دی سال ۱۳۹۸ که نیرو‌های آمریکایی طی عملیاتی در فرودگاه بغداد اتومبیل حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را نشانه گرفتند و در عرض چند ثانیه پیکر اربا اربا شده سردار دل‌ها داغی خاموش نشدنی را بر دل میلیون‌ها انسان آزاده در جهان گذاشت دو سال گذشته است. در طول این مدت آثار مردمی زیادی در قالب فیلم، نقاشی، کتاب و دلنوشته و دیگر آثار هنری با موضوع حاج قاسم سلیمانی تولید شده است.

لحظه تولد تا شهادت سردار سلیمانی در چند دقیقه+ فیلم

هنرمندان و نویسندگان زیادی از سراسر جهان با الهام گرفتن از شهادت سردار بزرگمرد جبهه مقاومت به این واقعه واکنش نشان دادند و خود را در غم شهادت وی شریک دانستند. حال با نزدیک شدن به سالروز شهادت آسمانی حاج قاسم روایتی تصویری از لحظه تولد تا شهادت او در قالب فیلم کوتاه تولید شده است که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید.

حاج قاسم سلیمانی زاده اسفند سال ۱۳۳۵ در روستای قنات ملک کرمان بود. او که کودکی خود را در روستا گذران در جوانی برای کمک به معاش خانواده برای کار به کرمان مهاجرت کرد. با آغاز تظاهرات و فعالیت‌های ضد رژیم شاهنشاهی مردم با اندیشه‌های امام راحل آشنا شد و با شروع جنگ تحمیلی به عضویت سپاه پاسداران درآمد. او یکی از اثرگذارترین چهره‌های شاخص ایران زمین در سال‌های اخیر بود که پس از سال‌ها مجاهدت در دفاع مقدس و جبهه مقاومت به دست تروریست‌های آمریکایی به شهادت رسید.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار