رئیس جمهور:

تدوین سند تحول دولت در مراحل پایانی است

حجت‌الاسلام رئیسی با اشاره به تدوین سند تحول در دولت، تأکید کرد که در صورتی‌که مردم اقدام و عمل مسئولان برای پیشرفت کشور را ببینند از آن حمایت می‌کنند.
کد خبر: ۴۹۷۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶ - 01January 2022

تدوین سند تحول دولت در مراحل پایانی استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در ادامه برنامه‌های سفر خود به استان قم در دیدار با جمعی از اساتید حوزه علمیه گفت: سفر به قم و دیدار با مردم و مراجع و شنیدن نظرات آنان برای دولت بسیار مغتنم است.

رئیس جمهور با اشاره به تلاش دولت برای امیدوارکردن مردم به آینده کشور، گفت: تدوین سند تحول دولت در مراحل پایانی است و هر وقت مردم اقدام و عمل مسئولان برای پیشرفت کشور را ببینند از آن حمایت می‌کنند.

وی بار دیگر تاکید کرد: بنا نداریم نسبت به اقدامات دولت‌های گذشته حرف بزنیم و بگوییم دولت را چگونه تحویل گرفتیم. ما بدون گله از گذشته به دنبال رفع مشکلات هستیم.

رئیس جمهور در ادامه بیان کرد: یأس و ناامیدی بدترین آفت برای پیشرفت جامعه است و همه خصوصا نخبگان وظیفه دارند برای حل مشکلات متحد و همگرا باشند.

حجت‌الاسلام رئیسی جایگاه و نقش حوزه علمیه را بسیار مهم برشمرد و تصریح کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب حوزه علمیه مبداء انقلاب است که می‌تواند در سخت‌افزار و نرم افزار به دولت کمک کند و اتاق فکر ما باشد.

انتهای پیام/ ۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار