سرلشکر سلامی‌:

جنگِ امروز برای از بین بردن اعتماد به نفس ملی است/ باید با بهره‌گیری از علم در آسمان و زمین نفوذ کنیم

فرمانده کل سپاه گفت: جنگ امروز برای از بین بردن اعتماد به نفس ملی و القای خودباختگی است تا به ظرفیت‌های درونی خود کم‌اعتنا شویم و جهان غرب را صاحب برتری بدانیم.
کد خبر: ۴۹۸۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷ - 02January 2022

امروز جنگ برای از بین بردن اعتماد به نفس ملی استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در جشنواره باقرالعلوم دانشگاه بقیه‌الله (عج) و شروع فاز سوم واکسن «نورا»، اظهار داشت: جنگ امروز برای از بین بردن اعتماد به نفس ملی و القای خودباختگی است تا به ظرفیت‌های درونی خود کم‌اعتنا شویم و جهان غرب را صاحب برتری بدانیم؛ لذا وقتی مسئولی با اعتماد به نفس سخن می‌گوید و افق‌های بلندی را برای جهش‌های بزرگ در ذهن خود دارد، این می‌تواند جامعه را به منزلتی که شایسته آن است، برساند.

وی افزود: غربی‌ها در خصوص جنگ‌ روانی می‌گویند که برای پیروزی در جنگ روانی و القای اکاذیب برای دیگر جوامع، جامعه‌ هدف باید خودش در قله مرتفع جنگ روانی باشد.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: انسان‌ها و جوامع با ذهن‌هاشان حرکت می‌کنند؛ البته در این رابطه اولین نکته این است که چگونه می‌اندیشیم و خود را چگونه می‌بینیم؛ زیرا وابستگی علمی، ذهنی و ادراکات خواست دشمن است؛ پس چنانچه می‌خواهیم مستقل باشیم، باید مستقل بمانیم و مستقل فکر کنیم.

سرلشکر سلامی تأکید کرد: ما در برابر مؤمنان کرنش می‌کنیم، ولی در برابر دشمنان هرگز کرنش نمی‌کنیم؛ چون حرکت ما بر مبنای اعتماد و ایمان به خدا و نهراسیدن از دشمن، استوار است و این همان معنای عزت است.

وی گفت: دشمنان ما چون در صدر میزان کشته‌های ناشی از کرونا قرار دارند، در حال تسلیم شدن در برابر کرونا هستند، اما در مقابل، ایران به برکت اسلام و رهبری که حکمت و ایمان و نفوذ بر قلب‌ها دارد، تاکنون توانسته به خوبی مشکلات را رفع کند.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: ما هیچ راهی جز مستقل بودن نداریم و باید با بهره‌گیری از علم بتوانیم در آسمان و زمین نفوذ کنیم؛ البته این نفوذ فیزیکی نیست، بلکه گشایش افق‌های ذهن است. ما نباید تنها مصرف‌کننده علم باشیم، بلکه باید افق‌های جدید را تصاحب کنیم و حرف‌های قوی برای جهان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید برای بشریت ارمغان‌های جدید داشته باشیم، اظهار داشت: در زمینه پروتکل‌های درمانی باید حرف‌های جدید داشته باشیم تا شخصیت‌های خود را علاوه بر دین با علم هم به دیگران معرفی کنیم.

سردار سلامی در پایان خاطرنشان کرد: تولید واکسن نورا را تبریک می‌گویم؛ زیرا تا این لحظه توانسته‌ایم کارنامه درخشانی را از خود به دیگران معرفی کنیم و همچنان آماده همکاری با وزارت بهداشت در عرصه‌های مورد نیاز هستیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار