فرمانده کل سپاه در جمع خبرنگاران:

کشور در همه عرصه‌ها در حال پیشرفت است

سرلشکر سلامی گفت: کشور در همه زمینه‌ها اعم از حوزه‌ دفاعی و سایر حوزه‌ها مانند پزشکی، صنعتی، اقتصادی، فرهنگی و علمی در حال پیشرفت است و افق‌های بلندی پیش‌ روی ملت ایران قرار دارد.
کد خبر: ۴۹۸۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸ - 02January 2022

کشور در همه جهات دفاعی و غیر دفاعی در حال پیشرفت استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه صبح امروز در حاشیه جشنواره باقرالعلوم (ع) و آغاز فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن نورا اظهار داشت: مجبوریم در همه عرصه‌ها تلاش کنیم تا کشور پیشرفت کند و قوی‌تر از گذشته شود.

وی افزود: البته این قوی شدن مسیری است که باید طی کنیم؛ لذا یکی از راه‌های رسیدن به این مهم، دستیابی به دستاورد‌های علمی، صنعتی و فناورانه است که در کشور ما فراوان وجود دارد.

سردار سلامی با بیان اینکه ما در سپاه تلاش می‌کنیم تا از این دست رویداد‌ها را به مردم هدیه کنیم، گفت: امروز آغاز فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن نورا بود؛ لذا برای اینکه این اعتماد در ملت به وجود بیاید و نیز بر اساس گفته دکتر «ابوالقاسمی» فرمانده دانشگاه بقیه‌الله (عج) که عنوان کرده واکسن نورا از واکسن‌های پیشرفته‌ی موجود برای مقابله با ویروس کروناست، این واکسن را برای تزریق دُز سوم انتخاب کردم.

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه در دُزهای اول و دوم، واکسن برکت را تزریق کرده بودم، اما برای دُز سوم، واکسن نورا که این هم محصول تلاش دانشمندان ایرانی است را انتخاب کردم، عنوان کرد: کشور در همه زمینه‌ها اعم از حوزه‌ دفاعی و سایر حوزه‌ها مانند پزشکی، صنعتی، اقتصادی، فرهنگی و علمی در حال پیشرفت است و افق‌های بلندی پیش‌ روی ملت ایران قرار دارد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها