دیدار فرمانده «نهاجا» با جمعی از مادران و همسران شهدا

همزمان با ایام رحلت حضرت ام‌البنین (س) و روز تجلیل از مادران شهدا، امیر سرتیپ واحدی با جمعی از مادران و همسران شهدای نهاجا دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۴۹۸۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۳ - 15January 2022

دیدار فرمانده نهاجا با جمعی از مادران و همسران شهدابه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه حجت‌الاسلام «سید احمد قاضی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا در مراسم تکریم و دیدار با جمعی از مادران شهدا که در آستانه سالروز رحلت حضرت ام‌البنین (س) و روز تکریم از مادران شهدا در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد، از مقام شامخ مادران شهدای نیروی هوایی ارتش تجلیل کرد.

امیر واحدی دراین دیدار اظهار داشت: تکریم از مادران و خانواده شهدا که همچون کوهی استوار، مایه دلگرمی ملت شریفمان بوده و هستند، یکی از وظایف ضروری مسئولان انقلابی است و در حقیقت این تکریم به منزله تجلیل از فرهنگ فداکاری، غیرت دینی، ایثار و شهادت است و وجود این شیرمردان با تربیت زهرا گونه شما مادران عزیز میسر شده است.

در ادامه حجت‌الاسلام قاضی، نیز ضمن عرض تسلیت این ایام گفت: آن بانوی بزرگوار در مدینه بود که خبر شهادت چهار پسرش در کربلا را به ایشان رساندند. این واقعه برای هر مادری طاقت فرساست، اما حضرت ام البنین (س)، با رشادتی بی‌نظیر نه‌تنها این خبر را تحمل کرد، بلکه این مصیبت را در برابر شهادت امام حسین (ع) کوچک دید.

وی با بیان این‌که تکریم خانواده شهدا یکی از سنت‌های ویژه پیامبر گرامی اسلام بوده و در زمان امامان (ع) و بعد از ایشان هم ادامه داشته، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در بیانات خویش در این‌باره می‌فرمایند که مادران شهدا، رهروان واقعی و فرزندان حضرت زهرا (س) هستند.

در پایان این دیدار، امیر سرتیپ واحدی ضمن استماع سخنان و انتظارات مادران شهدا، از آنان تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها