در نشریه «خط حزب‌الله» منتشر شد؛

روایت رهبر معظم انقلاب اسلامی از سجایای اخلاقی شهید «ابومهدی المهندس»

رهبر معظم انقلاب اسلامی در توصیف شهید ابومهدی فرمودند: چهره ابومهدی چهره‌ای نورانی، معنوی و خدایی بود. شهید سلیمانی با چنین انسان‌هایی که مؤمن، شجاع و نورانی بودند توانست کار‌های بزرگی انجام دهد.
کد خبر: ۴۹۸۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳ - 28March 2022

شهید سلیمانی با انسان‌های خدایی توانست کار‌های بزرگی انجام دهد/ روایت رهبر معظم انقلاب اسلامی از سجایای اخلاقی ابومهدیبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، شماره ۳۲۱ نشریه خط حزب‌الله چندی پیش با عنوان «قهرمان ملت ایران» منتشر شد. این نشریه به صاحب‌امتیازی پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای منتشر می‌شود و به بازتاب بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درمورد مسائل اساسی دنیای اسلام می‌پردازد.

از آنجا که در هفته مقاومت اسلامی هستیم، خط حزب‌الله این شماره خود را به ارواح مطهر شهدایی که روز ۱۳ دی ۱۳۹۸ به شهادت رسیدند علی‌الخصوص شهید «ابومهدی المهندس» تقدیم کرده است.

در آن روز‌ها سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به دعوت دولت عراق به این کشور سفر کرده بود همراه با ابومهدی المهندس جانشین فرمانده حشدالشعبی خودروهایشان مورد اصابت هواپیما‌های آمریکایی قرار گرفت و به شهادت رسیدند.

به همین خاطر خط حزب‌الله در ستون مناسبت بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را درمورد ابومهدی المهندس منتشر کرده است که به شرح زیر است:

«ملت‌ها بحمدالله امروز بیدارند اما نقش شهید عزیز و رفقای محلی این شهید بی‌بدیل بود. فردی مانند شهید «ابومهدی المهندس» مرد نورانی، مؤمن و شجاع که وقتی انسان او را نگاه می‌کرد، چهره او مصداق «و بَیِّض وجهی بنورک» بود، نمونه‌ای از این انسان‌های بی‌بدیل بود.

چهره ابومهدی چهره‌ای نورانی، معنوی و خدایی بود. شهید سلیمانی با چنین انسان‌هایی که مؤمن، شجاع و نورانی بودند توانست کار‌های بزرگی انجام دهد.»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار