با حضور فرماندهان جبهه مقاومت؛

مراسم گرامیداشت «یاران حاج قاسم» برگزار می‌شود

به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و شهدای جبهه مقاومت مراسم گرامیداشت «یاران حاج قاسم» در مسجد پیامبراعظم (ص) واقع در محل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۹۸۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷ - 05January 2022

به گزارش دفاع‌پرس، مراسم گرامیداشت «یاران حاج قاسم» با محوریت شهید ابومهدی المهندس در مسجد پیامبر اعظم (ص) واقع در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزارمی شود.

محمدرضا تفرشی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام این خبر اظهار داشت: مجموعه بسیج وزارتخانه برآن شد تا همزمان با دومین سالگرد شهادت سرداردل‌ها حاج قاسم سلیمانی مراسم بزرگداشتی را برگزار کند؛ لذا پس از بررسی درکمیته برگزاری برآن شدیم تا باتوجه به تعدد برنامه‌های مختلف در این ایام پیرامون شهادت حاج قاسم سلیمانی درسراسر کشور، برنامه‌ای متفاوت برای این ایام برنامه‌ریزی کنیم.

تفرشی در ادامه با اشاره به برگزاری این مراسم در شام غریبان شهادت حضرت زهرا (س) افزود: یکی از موضوعاتی که پیرامون شهادت حاج قاسم سلیمانی کمتر به آن پرداخته شده بود معرفی یاران حاج قاسم در زمان شهادت ایشان بود که کمیته برگزاری مراسم بنای اصلی برنامه بزرگداشت را با محوریت سردار شهید اسلام و یار دیرین حاج قاسم، سردار سرافراز جبهه مقاومت شهید ابومهدی المهندس برنامه‌ریزی کرد.

فرمانده بسیج وزارت ارتباطات ادامه داد: در این برنامه مهمانان ویژه‌ای از کشور عراق و از یاران و نزدیکان ابومهدی المهندس حضور خواهند داشت و به بیان خاطرات خود از شخصیت برجسته این مجاهد و مبارز و همراهی‌اش با حاج قاسم سلیمانی خواهند پرداخت. پخش کلیپ و تصاویر کمتر دیده شده از ابومهدی المهندس، شعرخوانی شاعر آیینی کشور احمد بابایی، مداحی به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) و تجلیل از خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان جبهه مقاومت نیز از برنامه‌های این مراسم است.

وی سپس به معرفی مهمانان حاضر در این مراسم پرداخت و گفت: این مراسم با حضور سید هاشم الحیدری دبیرکل جنبش اسلامی عهدالله عراق، ابوعقیل الکاظمی از فرماندهان جبهه مقاومت، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جمعی از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و مجاهدان جبهه مقاومت برگزار می شود.

تفرشی در پایان به میزبانی دو شهید گمنام در این مراسم که قرار است روز شنبه در محل وزارتخانه تدفین شوند، اشاره کرد و افزود: در روز شنبه ۱۸ دی از ساعت ۸:۳۰ صبح مراسم استقبال از پیکرشهدای گمنام جهت تدفین درمحل این وزارتخانه با حضور خانواده معزز شهدا و مسئولان لشکری و کشوری و عموم مردم برگزار خواهد شد.

فرمانده بسیج وزارت ارتباطات در پایان از پخش این برنامه از شبکه افق سیما خبرداد و خاطرنشان کرد: حضور برای عموم علاقمندان در این مراسم آزاد است و می‌توانند از ساعت ۱۹ در مسجد پیامبر اعظم (ص) واقع در وزارت ارتباطات واقع در خیابان شریعتی پایین‌تر از پل سیدخندان حضور بهم رسانند.

مراسم گرامیداشت «یاران حاج قاسم» برگزار می‌شود

 انتهای پیام/ ۳۶۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار