فرمانده سپاه کربلای مازندران مطرح کرد؛

حمایت سپاه کربلا از برنامه‌های حماسه اسلامی ششم بهمن آمل

سردار مسلمی گفت: سپاه کربلا از برنامه‌های حماسه اسلامی ششم بهمن آمل حمایت می‌کند.
کد خبر: ۴۹۹۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۰ - 07January 2022

حمایت سپاه کربلا از برنامه‌های حماسه اسلامی ششم بهمن آملبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلای مازندران امروز در نشست با روسا و دبیران کمیته‌های ۲۴ گانه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد حماسه اسلامی مردم آمل در ششم بهمن سال ۱۳۶۰ اظهار داشت: سپاه حمایت خود را از همه برنامه‌های این ستاد مردمی اعلام می‌کند.

وی با تاکید بر ضرورت مردمی بودن گرامیداشت ایام الله در نظام اسلامی تصریح کرد: مردم در برگزاری برنامه‌ها و همایش‌ها و یادواره‌ها جدی‌ هستند و باشکوه برگزار می‌کنند.

سردار مسلمی با اشاره به تاثیر درخواست رهبر معظم انقلاب اسلامی از مردم برای کمک‌های مومنانه و دستگیری از نیازمندان در روز‌های شیوع کرونا و استقبال کم‌نظیر مردم تصریح کرد: سپاه کربلا در این ایام ۶۰۰ میلیارد تومان کمک نقدی از مردم جمع آوری و در بین نیازمندان توزیع کردیم.

وی با تشریح اندیشه‌های یکی از نظریه پرداران غربی برای از بین بردن یک تمدن گفت: دشمن در نظر دارد نظام ارزش‌ها و الگو‌های ما را از بین ببرد و برای این کار از سال‌های گذشته برنامه ریزی کرده است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد سرمایه اصلی نظام اسلامی را که موجب پیروزی این انقلاب شده است از ما بگیرد.

این مسئول ادامه داد: مردم به رهبری امام و روحانیت بزرگترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی بودند و استکبار جهانی به دنبال نا امید کردن مردم هستند.

سردار مسلمی مطرح کرد: امروز جهاد روایتگری و روشنگری و حفظ نظام ارزش‌ها و الگو‌های رفتاری و اعتقادی وظیفه همه دلسوزان نظام است.

وی با پوزش از کمبود برخی امکانات و نیازمندی‌ها در برخی از کمیته‌های ستاد مردمی عنوان کرد: ملت ایران نشان داد با دست خالی، اما با اخلاص و پشتکار می‌توان کار‌های بزرگ را به پایان رساند، اما با همه محدودیت‌ها درکنار شما هستیم.

در این جلسه روسا و دبیران کمیته‌های ۲۴ گانه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد حماسه اسلامی مردم آمل و فرمانده سپاه آمل گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در هریک از کمیته‌ها ارائه دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها