مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور:

حوزه علمیه به پیام و ارزش‌های ۱۹ دی پایبند است

آیت‌الله اعرافی در حاشیه دیدار مردم با قم با رهبر انقلاب اظهار داشت: حوزه علمیه به پیام ۱۹ دی پایبند است، به ارزش‌های ۱۹ دی پایبند است و همه آن‌ها را در رهبری متجلی می‌بیند.
کد خبر: ۴۹۹۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴ - 09January 2022

حوزه علمیّه به پیام و ارزش‌های ۱۹ دی پایبند استبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیّه سراسر کشور در حاشیه ارتباط تصویری مردم قم با رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: پیوند همه امت با رهبر معظم انقلاب اسلامی یک پیوند عمیق و استوار است، ولی در این میان پیوند مردم و حوزه قم با ایشان یک پیوند تاریخی و ناگسستنی است.

وی تصریح کرد: هم ملاقات‌های ۱۹ دی مردم قم با مقام معظم رهبری همیشه ماندگار و تاریخ ساز بوده است و هم سفر‌های که رهبر معظم انقلاب اسلامی به قم داشته و همواره سفر‌هایی اثرگذار بوده است.

وی تاکید کرد: ۱۹ دی یک چراغی در خاموشی بود، آن زمان یک فضای تیره و تار و مطلقا اقدامی در مقابل ستم شاهنشاهی امکان‌پذیر نبود و مردم و جوانان قم با جانفشانی بی‌نظیر یک صحنه تاریخی را رقم زدند و به همین دلیل است که رهبر معظم انقلاب به ۱۹ دی به عنوان یک نقطه عطف و مرحله تاریخ ساز نگاه می‌کنند.

آیت الله اعرافی اظهار داشت: این ملاقات‌های سالانه با مقام معظم رهبری هر بار یک منشوری را تولید کرده است.

مدیر حوزه‌های علمیّه سراسر کشور اظهار داشت: حوزه به پیام ۱۹ دی پایبند است، به ارزش‌های ۱۹ دی پایبند است و همه آن‌ها را در رهبری متجلی می‌بیند و ما در انتظار این هستیم باز هم از رهبری عزیزمان سخنانی نو و مشنوری سازنده بشنویم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار