نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

نیروهای مسلح نظام اسلامی در همه عرصه‌ها خدمت می‌کنند

«حاجی‌صادقی» گفت: نیروهای مسلح نظام اسلامی در هر عرصه‌ای که نیاز باشد حضور می‌یابند و به ارائه خدمت می‌پردازند.
کد خبر: ۴۹۹۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۱ - 10January 2022

نیروهای مسلح نظام اسلامی در همه عرصه ها خدمت می کنندبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در همایش سیاسی نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر اظهار داشت: در حکومت دینی، نیروهای مسلح دارای سه ویژگی است که این ویژگی‌ها در دیر حکومت‌ها وجود ندارد.

وی حفاظت از دین و مکتب در کنار حفاظت از جغرافیای خاکی را نخستین ویژگی خاص نیروهای مسلح عنوان کرد و ادامه داد: در دوران انقلاب اسلامی یک وجب هم از خاک کشور به بیگانگان داده نشده است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تمجید قرآن از مجاهدت‌های جهادگران تصریح کرد: نیروهای مسلح تنها از ایران دفاع نمی‌کنند، بلکه از اسلام و رسول‌الله هم دفاع می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در قرآن کریم مجاهد بر غیرمجاهد ترجیح داده شده است افزود: نیروهای مسلح ما سربازان دین خدا و سنگر نشینان حقیقت خدایی هستند.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از دین خدا تنها عملیات نظامی نمی‌کنند، بلکه خوبی‌ها و نیکی‌های بسیاری در این راه انجام می‌دهند.

وی از خدمت چندوجهی به عنوان دیگر ویژگی نیروهای مسلح نظام اسلامی یاد کرد و افزود: ولایی بودن و تحت ولایت‌الله قرار داشتن سومین ویژگی نیروهای مسلح نظام اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: نیروهای مسلح نظام اسلامی علاوه بر میدان دفاع و حضور در جبهه‌ها، در دیگر عرصه‌ها از جمله مقابله با کرونا نیز حضور دارند.

وی به حضور در فضای جنگ نرم و مقابله با فتنه اشاره کرد و افزود: نیروهای مسلح نظام اسلامی در هر عرصه‌ای که نیاز باشد حضور می‌یابند و به ارائه خدمت می‌پردازند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها