سردار کارگر در همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

ناامید کردن مردم نسبت به آینده کشور بزرگترین خیانت است/ کارآمدی نظام را باید به نمایش گذاشت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در دومین روز همایش سراسری مدیران این بنیاد با تاکید بر اینکه ناامید کردن مردم نسبت به آینده کشور بزرگترین خیانت است، گفت: ما باید توفیقات کسب شده در نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش بگذاریم.
کد خبر: ۵۰۰۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴ - 12January 2022

ناامید کردن مردم نسبت به آینده کشور بزرگترین خیانت است/ کارآمدی نظام را باید به نمایش گذاشتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در دومین روز همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در حال برگزاری است، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات کربلای ۵ و ایام شهادت سردار حاج احمد کاظمی اظهار داشت: هرجا با اخلاص و صداقت کار‌ها را پیش ببریم، قطعاً توفیقات مطلوبی کسب خواهیم کرد. رهبر معظم انقلاب اسلامی مشخصه اصلی مکتب شهید سلیمانی را صدق و اخلاص عنوان می‌کنند که این دو موضوع، بسیار مهم هستند.

سردار کارگر در ادامه به اخلاص شهید محسن حججی که رهبر معظم انقلاب اسلامی از او به‌عنوان «معجزه انقلاب اسلامی» یاد می‌کنند، اشاره کرد و افزود: علت اصلی که شهید حججی را حججی کرد، اخلاص و صداقت ایشان بود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ادامه به مراسم تشییع شهدای گمنام اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: تشییع پیکرهای مطهر ۲۵۰ شهید گمنام در ۲۵ استان کشور بی‌نظیر بود؛ تاکنون چنین تشییعی در این گستره نداشتیم. طبق آماری که اعلام کردند قریب به هفت هزار شهر و روستا از اول دی‌ تا شانزدهم، میزبان پیکر‌های مطهر شهدای گمنام بودند، این عدد بالایی است که همه این توفیقات لطف حضرت فاطمه زهرا (س) و عنایت خود شهداست.

سردار کارگر در ادامه با بیان اینکه پرچمدار پدیده عظیم راهیان نور، رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند، گفت: معظم‌له فرمودند آمریکایی‌ها جنگ نرم علیه ما راه‌اندازی کرده‌اند، ما هم در مقابل این جنگ، راهیان نور را راه‌اندازی کردیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: ما باید کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشان دهیم. ناامید کردن مردم نسبت به آینده کشور بزرگترین خیانت به نظام است. در نظام این همه توفیقات و دستاوردها کسب شده است، ما در دوران دفاع مقدس حتی سیم خاردار هم وارد می‌کردیم، اما به لطف خدا و عنایت شهدا و تلاش نخبگان کشورمان در حوزه‌های دفاعی، پزشکی، هسته‌ای، کشاورزی و ... سرآمد هستیم.

وی در پایان با بیان اینکه دشمن به‌دنبال تضعیف انقلاب اسلامی است، گفت: جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه ایران، یک جنگ بین‌المللی بود، خود آمریکایی‌ها اذعان می‌کنند که در این جنگ، ۳۶ کشور رژیم بعثی عراق را پشتیبانی می‌کردند اما با وجود این، دشمن نتوانست انقلاب اسلامی را تضعیف کند.

انتهای پیام/ ۴۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار