فرهنگسرای خانواده برگزار می‌کند؛

تجلیل از «نصرالله مدقالچی» در برنامه سینما و جامعه

مراسم تجلیل از صداپیشه پیشکسوت با حضور جمعی از هنرمندان عرصه صداپیشگی روز شنبه در فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۰۰۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷ - 12January 2022

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، همزمان با برنامه سینما و جامعه، مراسم تجلیل از نصرالله مدقالچی (صداپیشه سرشناس و پیشکسوت کشور) با حضور جمعی از هنرمندان پیشکسوت عرصه صداپیشگی روز شنبه (۲۵ دی) ساعت ۱۵:۳۰ در فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود.

در این برنامه فیلم سینمایی پدر (۲۰۲۱) محصول مشترک فرانسه و انگلیس به نویسندگی و کارگردانی فلوریان زلر و بازی آنتونی هاپکینز، الیویا کلمن، مارک گینیس، ایموجن پوتس و صداپیشگی نصرالله مدقالچی در نقش آنتونی هاپکینز به نمایش گذاشته می‌شود.

فیلم سینمایی پدر در نود و سومین دوره جوایز اسکار در شش بخش نامزد دریافت جایزه شد که دو جایزه بهترین فیلمنامه اقتباسی و بهترین بازیگر نقش اول مرد (آنتونی هاپکینز) به دست آورد.

همچنین با حضور نیروان غنی‌پور و شهرزاد شاه‌کرمی (منتقد سینما) نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی پدر برگزار می‌شود.

مدقالچی یکی از قدیمی‌ترین صداپیشه‌های سرشناس کشور است، صدای زیبا، دلنشین و جاودانه وی به جای چهره‌های برجسته سینمای جهان نظیر ژان گابن، جین هکمن، آنتونی هاپکینز به خوبی شناخته شده است از کار‌های شاخص وی می‌توان به گویندگی به جای مایکل آنسارا در نقش «ابوسفیان» در فیلم محمد رسول‌الله (ص) و همچنین دکلمه به یاد ماندنی و ماندگار آنشرلی اشاره کرد.

برنامه سینما و جامعه با همکاری کانون فیلم قاب نو و موسسه هنرمندان پیشکسوت برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت حضور در برنامه یاد شده می‌توانند به فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سید جمال‌الدین اسد‌آبادی (یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۵۵۴۰۱۵ تماس بگیرند.

تجلیل از «نصرالله مدقالچی» در برنامه سینما و جامعه

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها