نماینده ولی فقیه در سپاه:

«جهاد علمی» از برجسته‌ترین مصادیق جهاد است

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی جهاد علمی را از برجسته‌ترین مصادیق جهاد دانست و گفت: جوانان ما کلیدواژه‌ «ما می‌توانیم» را به «ما توانستیم»، تبدیل کردند.
کد خبر: ۵۰۰۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶ - 15January 2022

جهاد علمی از برجسته‌ترین مصادیق جهاد استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه به همراه جمعی از فرماندهان و مسئولین از نمایشگاه دستاورد‌های تحولی دانشگاه جامع امام حسین (ع) بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت‌های این دانشگاه در حوزه‌ی علمی، فناوری و پژوهشی دانشگاه قرار گرفت.

وی در حاشیه‌ این بازدید، برجسته‌ترین مصداق جهاد را جهاد علمی عنوان کرد و اظهار داشت: امروز شاهد پیشرفت‌های بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف بودم و تصور نمی‌کردم که این حجم از مجاهدت علمی در این دانشگاه صورت گرفته باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: این پیشرفت‌ها، نمونه‌ی بارز فعلُ الله است و خرمشهر‌های علمی را هم خدا به دست این جوانان، آزاد خواهد کرد.

وی خطاب به جوانان پژوهش‌گر بیان کرد: در این مسیر با ثبات بیشتر پیش روید و شاکر خدا باشید. شما جوانان، کلیدواژه‌ «ما می‌توانیم» را به «ما توانستیم»، تبدیل کردید و مسئولین نیز باید از ظرفیت‌های دانشگاه در حوزه نوآوری، خلاقیت و ابتکار، در راه خدمت به مردم و آبادانی میهن، بهره‌برداری کنند.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با تأکید بر اینکه این ابداعات و ابتکارات نقش مهمی در امنیت‌آفرینی ایران اسلامی دارند، گفت: دشمن در تلاش است با اقدامات خود، مردم را ناامید کند و وضعیت کشور را سخت جلوه دهد؛‌ لذا ما باید با ارائه‌ این دستاورد‌ها به جامعه، نشان دهیم که چه اتفاقات و موفقیت‌ها و پیروزی‌های خوبی به دست جوانان ما حاصل شده تا مردم عزیز امیدوارتر شوند و به فرزندان خود افتخار کنند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار