با حضور مریم مجتهدزاده؛

مادر شهید مدافع حرم «محمد کامران» تکریم شد

با حضور رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دوران دفاع مقدس از مادر شهید مدافع حرم «محمد کامران» تجلیل شد.
کد خبر: ۵۰۰۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲ - 16January 2022

تکریم مادر شهید مدافع حرم «محمد کامران»به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) که به «روز تکریم مادران و همسران شهدا» نامگذاری شده است از مادر شهید مدافع حرم «محمد کامران» تجلیل شد.

در این دیدار که با حضور مریم مجتهدزاده رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان و تعدادی از خواهران عاشورایی صورت گرفت، بر لزوم تکریم و تجلیل از مادران شهدا تاکید شد.

مجتهدزاده در این دیدار اظهار داشت: مادران شهدا شیر زنان تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامس هستند که برای دفاع از حریم میهن، فرزندان خود را راهی جبهه‌های جنگ کردند تا در برابر دشمن متجاوز ایستادگی کنند و اجازه ندهند ذره‌ای از خاک وطنمان به دست دشمن بیافتد.

وی افزود: مادران شهدا شاهدانی بی‌ادعا و گنجینه‌های تاریخی هستند که با خدا معامله کردند و فرزندانشان را در راه حق و حقیقت راهی جبهه‌های نبرد با کفر کردند و با تقدیم عزیزان خود از حضرت ام‌البنین (س) الگو گرفتند.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس تصریح کرد: مادران شهدا با تأسی از بانوی بزرگ اسلام حضرت ام البنین (س) فرزندان خود را انقلابی و ولایت‌مدار تربیت کرده و مشوق آنان در پاسداری از میهن اسلامی و ارزش‌های والا شدند، فرزندانی که برای حفظ اسلام و نظام اسلامی جانشان را تقدیم کردند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار