مدیرکل کمیته امداد استان تهران در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

ارائه ۳۹۵۴ مورد خدمت حقوقی به مددجویان تهرانی

پرپنچی گفت: ۳۹۵۴ مورد خدمت حقوقی در ۹ ماهه سال جاری به مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان تهران ارائه شده است.
کد خبر: ۵۰۰۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۵:۲۷ - 17January 2022

ارائه ۳۹۵۴ مورد خدمت حقوقی به مددجویان تهرانیسید ابوالفضل پرپنچی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به ارائه خدمات حقوقی و قضایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد، اظهار داشت: سه هزار و ۹۵۴ مورد خدمت حقوقی در ۹ ماهه سال جاری به مددجویان تحت حمایت ارائه شده است.

وی ادامه داد: تهیه، تنظیم اظهارنامه، شکواییه و دادخواست لوایح دفاعیه به منظور ارائه به مراجع قضائی و مشاوره حقوقی به مددجویان تحت حمایت ازجمله اقدامات اداره حقوقی در این مدت زمان بوده است.

پرپنچی با بیان اینکه تمام برنامه‌ریزی‌ها در کمیته امداد بر پایه حضور مردم و مشارکت آنها در برنامه‌های محرومیت‌زدایی این نهاد انجام می‌شود، گفت: هم اکنون ۶۷ وکیل نیکوکار در راستای ارائه خدمات حقوقی و قضایی به مددجویان تحت حمایت با این نهاد همکاری دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران افزود: خدمات حقوقی و قضایی وکلای نیکوکار از طریق دفتر معاضدت کانون وکلای دادگستری و مرکز وکلای قوه قضائیه به جامعه هدف تحت حمایت این نهاد ارائه می شود؛  وکلای دفتر اداره معاضدت کانون وکلای دادگستری در کمیته امداد استان تهران در حال حاضر به مدت دو روز در هفته ( یکشنبه و سه شنبه) فعالیت می‌کنند.

پرپنچی ادامه داد: همچنین مطابق تفاهمنامه کمیته امداد با مرکز وکلای قوه قضائیه، مددجویان تحت حمایت می توانند از خدمات حقوقی و قضایی وکلای این مجموعه نیز بهره مند شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران خاطرنشان کرد: مددجویان تحت حمایت با مراجعه به میدان فردوسی، خیابان انقلاب کوچه یکم علوی ،کمیته امداد مرکزی تهران ( مناطق ۷،۶ و ۱۱) می توانند از خدمات مشاوره و راهنمایی حقوقی بهره مند شوند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار