رئیس کمیته امداد:

اکثر کارکنان کمیته امداد حامی طرح اکرام ایتام هستند

بختیاری گفت: اکثریت قریب به اتفاق کارکنان این نهاد حامی فرزندان ایتام و محسنین هستند.
کد خبر: ۵۰۱۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲ - 21January 2022

اکثر کارکنان کمیته امداد حامی طرح اکرام ایتام هستندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «سید مرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد در همایش مدیران ستادی و اجرایی کمیته امداد استان تهران، ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، اظهار داشت: در هر کاری که قرار است ورود کنیم، ابتدا باید زیر ساخت‌ها را درست کنیم و زیرساخت گره‌گشایی از کار مردم، پیاده کردن عدالت اجتماعی است.

وی با تاکید بر ضرورت رسیدگی به نیاز‌های جامعه، ادامه داد: مسئولیت‌ها در نظام اسلامی اگر جز برای خدمت کردن باشد، توفیقی حاصل نخواهد شد.

رئیس کمیته امداد با اشاره به جلوه‌های مدیریتی امام حسین (ع) اظهار کرد: در نظامی که صد‌ها هزار شهید داده‌ایم، کم کاری کردن جایگاهی ندارد.

بختیاری خاطرنشان کرد: کمیته امداد زیر نظر ولایت فقیه است و باید با سایر دستگاه‌ها متفاوت باشد.

وی با اعلام اینکه اکثریت قریب به اتفاق کارکنان کمیته امداد حامی ایتام و فرزندان محسنین هستند، گفت: این امر افتخار کمیته امداد است و خداوند را برای داشتن این همکاران خوب و ارزشمند شاکریم.

بختیاری با بیان اینکه در کمیته امداد سه جشن نیکوکاری، رمضان و عاطفه‌ها را داریم، بیان کرد: اجرای رزمایش‌های اطعام مهدوی، اطعام و احسان حسینی در ایام کرونا به ماموریت‌های این نهاد اضافه شد.

وی به برنامه کمیته امداد در طی چهار سال دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: تامین ۳۶۰ هزار واحد مسکونی و ایجاد چهار میلیون اشتغال سهم کمیته امداد در این دوره است.

رئیس کمیته امداد گفت: در بحث اشتغال در سال ۱۴۰۱ ایجاد ۵۰۰ هزار اشتغال در برنامه این نهاد پیش‌بینی شده است.

بختیاری با اشاره به پایان فرصت ثبت اطلاعات در سامانه امداد هوشمند و کارآمد گفت: ظرفیت سیستم جدید بسیار بالاست و در این امر کمک بسیار بزرگی برای برنامه‌ریزی و تحقق شفافیت در خدمت‌رسانی به جامعه هدف است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها