توصیه شهید «سابقى» به ملت ایران

شهید محمود سابقى در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: «اى ملت انقلابى ایران بیدار باشید و به این گروهاى دست نشانده آمریکا فرصت انجام دادن کارى را ندهید، و همیشه پیرو امام امت باشید.»
کد خبر: ۵۰۱۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲ - 18January 2022

توصیه شهید «سابقى» به ملت ایران

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید محمود سابقى

«بسم الله الرحمن الرحیم

پس از حمد خداوند یکتا و درود بر پیامبر اسلام و درود بیکران بر نایب امام زمان امام خمینى و درود بى پایان بر شاگردان این امام که به شهادت می‌رسند و آرزوی ظهور امام زمان (عج).

دشمن بداند این مرد خدا استوار و پابرجا ایستاده است،‌ای مردم پشتیبان امام خمینى و ولایت و رهبرى او بر جامعه باشید و سخنان او را گوش دهید. قدر این نعمت را بدانید. قطعا خداوند ما را یارى می‌کند و با نیرو‌ها و امدادهاى غیبى خود که در جنگ‌هاى پیغمبر (ص) کاملا مشهود بود و در این جنگ نیز مشهود است ما را پیروز میدان می‌کند.

اى ملت مسلمان اکنون وظیفه ما چیست؟! ما نباید یک لحظه سکوت کنیم بلکه باید فریادرس مظلومان جهان بوده و گوش به فرمان امام باشیم و با منافقان داخلی و دشمنان خارجی متجاوز مبارزه کنیم. باید باطل را نابود کنیم.

پدر و مادر و برادران جنگیدن ما فقط به خاطر رضاى خداست و این تنها جنگ نیست، چون جنگ‌هاى بسیارى اتفاق مى‌افتد و گروهى که تسلیحات بیشترى داشته باشند بر گروهى دیگر غالب مى‌شوند این جهاد است جهاد در راه خدا؛ این جهاد وقتى که پیش مى آید دیگر نه به فکر زن و فرزند و مال و ثروت و ... هستیم و نه به فکر زنده ماندن از همه چیز مى‌گذریم و وظیفه سنگین الهى را انجام مى‌دهیم.

مطمئن باشید این منافقان داخلى و دشمنان خارجى نمی‌توانند به این نظام آسیبى برسانند، چون مملکت صاحب دارد و آن هم خداست و امام زمان (عج) است.

اى ملت انقلابى ایران بیدار باشید و به این گروهاى دست نشانده آمریکا فرصت انجام دادن کارى را ندهید، پدر و مادرم مرا ببخشید و براى من گریه نکنید و همیشه پیرو امام امت باشید.

همسر مهربانم در راه عقیده‌ات مبارزه کن و صبر را پیشه ساز و دخترمان را دینی تربیت کن.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها