شهید مدد مظفری:

همیشه صبر و تقوا را پیشه کنید

شهید «مدد مظفری هشجین» در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «اگر پیکرم به دست شما نرسید زیاد به دنبالش نروید و قبر تمامی شهدا را قبر من بدانید.»
کد خبر: ۵۰۱۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷ - 18January 2022

همیشه صبر و تقوا را پیشه کنید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید «مدد مظفری هشجین» فرزند «آقا بالا»، بیستم مهر ۱۳۰۳ در تهران دیده به جهان گشود و سرانجام در بیست و هفتم دی ۱۳۳۴ در عملیات کربلای ۵ و منطقه عملیاتی شلمچه به فیض شهادت نائل آمد.

 وصیت‌نامه شهید مدد مظفری

«الَّذینَ آمَنوا وَهاجَروا وَجاهَدوا فی سَبیلِ اللَّهِ بِأَموالِهِم وَأَنفُسِهِم أَعظَمُ دَرَجَةً عِندَ اللَّهِ ۚ وَأُولٰئِکَ هُمُ الفائِزونَ

آن‌ها که ایمان آوردند، و هجرت کردند، و با اموال و جان‌هایشان در راه خدا جهاد نمودند، مقامشان نزد خدا برتر است؛ و آن‌ها پیروز و رستگارند!

با درود فراوان به حضرت بقیه‌الله الاعظم حضرت، ولی عصر (عج‌الله) و با درود فراوان به بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، درهم کوبنده کفار و ستمگران و حافظ دین مبین اسلام حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خمینی.

با درود و سلام بیکران به ارواح مقدس شهدای صدر اسلام و انقلاب و به خصوص شهدای جنگ تحمیلی ایران و با درود فراوان به رزمندگان و سلحشوران انقلاب اسلامی و آرزوی پیروزی نهایی رزمندگان اسلام در جهان.‌ای برادران بسیجی و سربازان امام زمان (عجل‌الله)! هرکس امید به جایی دارد و پناهگاهی را برای خود انتخاب کرده و شما هم پناهگاهتان را خداوند و امام زمان (عجل‌الله) قرار دهید که انشاالله تعالی پذیرفته است و هر مشکلی که دارید با حضور قلب با امام زمان (عج‌الله) در میان گذارید که انشاالله حل می‌شود. اعمالتان را برای رضای خدا انجام دهید و در دل و پیش خودتان هیچ فکر مقام، ریاست و مال آینده نکنید که اگر فقط برای خدا باشد، دنیا هم دارد، ولی اگر برای دنیا باشد نه دنیا دارد و نه آخرت. در همه حال پشتیبان روحانیون اصیل باشید و جبهه‌ها را خالی نگذارید.‌ای دوستان دانش‌آموز! سنگر درس را رها نکنید، هرچه با اشتیاق بیشتر به خواندن درس خود ادامه دهید. تهذیب نفس پیشه کنید تا بتوانید در آینده بار مسئولیت جامعه انقلابی را به دوش بکشید.‌ای پدر و مادر صبور و بزرگوارم! صبر و تقوا را همواره مدّ نظر داشته باشید و سعی کنید با یاد خدا و توکل بر او، فقدان خود را هموار کنید، اگر هم می‌خواهید گریه کنید به یاد صحرای کربلا، روز عاشورا و برای شهدایی، چون علی اکبر، قاسم، ابوالفضل و ابا عبدالله الحسین (ع) گریه کنید.

خواهران عزیزم! در زندگی هیچ چیز را جز اسلام سرمشق قرار ندهید، سعی کنید همیشه حضرت فاطمه (س) و حضرت زینب (س) را سرلوحه زندگی خود قرار دهید و در نظر داشته باشید که در اعمال خود تنها رضای خدا را در نظر داشته باشید نه رضای خود و یا خلق را.‌ای برادران عزیزم! صبر و بردباری و تقوا را پیشه کنید و با تقوا باشید. هرگز از کوشش و مجاهدت در راه خدا دست بر ندارید و هرگز از خط خونین و صراط مستقیم ولایت خارج نشوید.

اگر شهادت در این راه و این آرزوی همیشگی نصیبم گردید و بدن تکه تکه شده‌ام را برای شما هدیه فرستادند، خداوند سبحان را شکر کنید که شهادت در راه دین و مکتب او نصیبم کرده است. اگر پیکرم به دست شما نرسید زیاد به دنبالش نروید و قبر تمامی شهدا را قبر من بدانید.‌ای خداوند غفور، رئوف، مهربان، دانا و آگاه! تو را به شهادت می‌طلبم که من این راه مقدس را برای رضای تو، به خاطر تو و دین مقدس اسلام و لبیک گفتن به رهبر کبیر شیعیان جهان امام خمینی انتخاب کردم تا بتوانم وظیفه شرعی و انسانی خود را تا حد توان انجام دهم.

والسلام

قربان شما، مدد مظفری»

منبع: نوید شاهد

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار