فرمانده نیروی زمینی سپاه عنوان کرد؛

پنج محور اساسی انجام ماموریت در نیروی زمینی سپاه

سردار پاکپور گفت: نیروی زمینی سپاه در انجام مأموریت‌های محوله پنج موضوع و محور اساسی برای یگان‌های خود تعریف کرده است.
کد خبر: ۵۰۱۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱ - 18January 2022

پنج محور اساسی انجام ماموریت در نیروی زمینی سپاهبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در آیین تکریم و معارفه فرمانده تیپ ۴۴ قمربنی هاشم (ع) و جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) اظهار داشت: رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در قالب تیپ همیشه پیروز ۴۴ قمربنی هاشم (ع) در هشت سال دفاع مقدس و بعد از دفاع مقدس رشادت‌های بسیاری را در کارنامه فعالیتی این یگان در عرصه‌های مختلف دفاع از امنیت کشور در مرز‌های شمالغرب، جنوب غرب و جنوب شرق کشور ثبت کرده اند که مایه افتخار است.

وی افزود: تیپ ۴۴ قمربنی هاشم (ع) یکی از یگان‌های به نامِ سپاه در دوران دفاع مقدس بود و بار‌ها از فرماندهان وقت شنیده‌ام که در عملیات‌های بزرگ، سردار خرازی و دیگران در لشگر ۱۴ امام حسین (ع) و سردار کاظمی در لشگر زرهی ۸ نجف اشرف تلاش می‌کردند تیپ ۴۴، در جناح آن‌ها قرار بگیرد، یعنی اطمینانی که فرماندهان از شجاعت و رشادت رزمندگان این تیپ داشتند افتخاری برای شما و عزیزان پیشکسوت استان چهار محال و بختیاری است.

سردار پاکپور در ادامه با یادآوری رشادت‌های رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در قالب تیپ ۴۴، تصریح کرد: ایجاد امنیت پایدار و به موازات آن ایجاد زیرساخت‌های لازم، بومی‌سازی امنیت با سازماندهی نیرو‌های محلی، رفع خلاء‌های مرزی و کمک به مرزنشینان و رفع محرومیت از مناطق مرزی، پنج موضوع و محور اساسی برای یگان‌های نیروی زمینی سپاه در انجام مأموریت‌های محوله است.

وی عنوان کرد: با توجه به حضور مقتدرانه و قدرتمند مرزبانان سپاه و نیروی انتظامی، امنیت در مناطق مرزی برقرار است و دشمنان هم پیام اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی را دریافت کرده‌اند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه سپس با اشاره به اقتدار موشکی و پهپادی نیرو‌های مسلح کشور، تأکید کرد: دشمنان به قدرت نیرو‌های مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعتراف می‌کنند به عنوان مثال زنرال مکنزی فرمانده سنتکام ارتش تروریستی آمریکا می‌گوید که زمانی ما برتری هوایی داشتیم، ولی الان نمی‌توانیم با قاطعیت بگوییم برتری هوایی داریم.

وی خاطرنشان کرد: موضوعی که ما تأکید داریم این است که ما هر روز باید نسبت به روز قبل قدرتمندتر شویم و قدرت فقط به تجهیزات نیست؛ موشکی، زیردریایی، زرهی، پهپاد و ... باید کار خود را انجام دهند؛ اما ابزار تنها کارآیی ندارد و آنچه به ابزار ماهیت و کیفیت و اثرگذاری بیشتر می‌دهد، آمادگی معنوی نیروی انسانی و رزمندگان است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه افزود: در کنار اقتدار نیرو‌های مسلح، یک وظیفه مهم بر دوش دولتمردان است، که آن هم خدمت به مردم و رفع مشکلات آنهاست و بحمدالله دولتمردان برای کمک و خدمت به مردم در حال برنامه‌ریزی هستند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار