رئیس شورای تبلیغات اسلامی گناوه:

انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم و جریان‌هاست

«مردانی» گفت: انقلاب اسلامی متعلق به همه آحاد مردم و همه جریان‌هاست و همه باید در برگزاری باشکوه برنامه‌ها مشارکت کنند.
کد خبر: ۵۰۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴ - 18January 2022

انقلاب اسلامی متعلق به همه آحاد مردم و همه جریان‌ها استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «ضرغام مردانی» در نشست هماهنگی ستاد برگزاری برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان گناوه اظهار داشت: انقلاب اسلامی با ویژگی‌های منحصر به فرد، پدیده‌ای نوظهور در قرن بیستم و انقلابی آرمان گرا، اسلامی و بی نظیر است که تحت رهبری مدبرانه امامین انقلاب تحولی چشمگیر در جهان ایجاد کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه گفت: برخورداری از پشتوانه عظیم فلسفه و فقه و معارف شیعه و مردمی بودن آن و تحول بنیادین و همه جانبه اجتماعی و استواری آن در سایه فرهنگ و اعتقاد و ایمان و شهادت و رویکرد ارزشی انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه دهه فجر امسال باید به صورت ویژه و باشکوه‌تر برگزار شود افزود: انقلاب اسلامی متعلق به همه آحاد مردم و همه جریان‌ها است و همه باید در برگزاری باشکوه برنامه‌ها مشارکت کنند.

مردانی با اشاره به برنامه ریزی های ستاد دهه مبارک فجر در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: جلسات تشکیل کمیته‌ها برگزار شده است و برنامه‌های دهه فجر امسال با رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار خواهد شد.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه تصریح کرد: تلاش شده تا برنامه‌های امسال دهه فجر بر محوریت مردمی برگزار شود و در این راستا در ستاد دهه فجر شهرستان، کمیته مردمی گنجانده شده است.

وی گفت: همه ادارات و دستگاه‌های شهرستان برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر برنامه ریزی داشته باشند و برنامه‌های پیشنهادی خود را به دبیرخانه ستاد ارائه دهند تا در جلسه جمع بندی مورد نظر قرار گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناوه یادآور شد: به منظور هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن برنامه‌های دهه فجر امسال، ۲۳ کمیته ستاد دهه فجر تشکیل و وظایف آنها مشخص شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار