برترین‌های همایش «بانوی هزاره اسلام» در یزد تجلیل می‌شوند

مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین (ع) یزد از برگزاری آیین اختتامیه سومین همایش ملی «بانوی هزاره اسلام»، بزرگداشت حضرت خدیجه (س) و تجلیل از برگزیدگان خبر داد.
کد خبر: ۵۰۱۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴ - 18January 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «منصوره شاکری» مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین (ع) یزد از برگزاری آیین اختتامیه سومین همایش ملی «بانوی هزاره اسلام»، بزرگداشت حضرت خدیجه (س) و معرفی و تجلیل از برگزیدگان خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری همایش امسال در دو بخش علمی و هنری اظهار کرد: بخش علمی در رشته مقاله نویسی اجرایی شد که ۱۲۰مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شد و مقالات پذیرفته شده در بخش داوری علاوه بر دریافت مدرک isc و sid و سیویلیکا، در این سه پایگاه علمی نیز نمایه خواهد شد.

شاکری ادامه داد: دبیر علمی این بخش بر عهده آسیه ذبیح‌نیا از اساتید دانشگاه پیام نور بود و هیئت داوران نیز تیم ۱۰ نفره‌ای از اساتید ممتاز حوزه و دانشگاه را تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به ارسال آثار در بخش هنری در ۵ رشته شعر، پوستر، تایپوگرافی، داستان و فیلمنامه گفت: دبیری جشنواره در این بخش برعهده عالیه مهرابی بود و همچنین داوری این بخش در رشته شعر برعهده عالیه مهرابی و دکتر داوودی بود، داوری بخش پوستر و تایپوگرافی را حسین عزیزی نژاد و محسن احمدی برعهده داشتند.

شاکری با اشاره به اینکه داوران بخش فیلمنامه و داستان نیز برعهده «وحید حُسنی» و «محمد محمدسیفی» بود بیان کرد: در این بخش نیز ۲۲۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین (ع) یزد با اشاره به اینکه اختتامیه این همایش هر سال مصادف با دهم ربیع الاول، سالروز ازدواج پیامبر و حضرت خدیجه (س) برگزار می‌شد گفت: امسال به دلیل تأخیر در صدور مجوز در بخش علمی اختتامیه در روز ۳۰ دی ماه جاری و با حضور مسئولان استان در محل سالن شهید عباسپور برگزار خواهد شد.

شاکری یادآور شد: در طول این چند ماه دبیرخانه دائمی بانوی هزاره اسلام چندین پیش نشست با همکاری مراکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان‌های البرز، اصفهان، یزد، کرمانشاه و کرمان برگزار کرد و از حضور اساتید برجسته بهره‌مند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار