مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

ماهیت جشنواره «رسام» مانند فشنگ رسامی است که مسیر را نورانی می‌کند

سردار مرادحاجتی گفت: ماهیت جشنواره «رسام» مانند فشنگ رسامی است که مسیر را نورانی می‌کند و امید بخش راه خواهد بود.
کد خبر: ۵۰۱۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱ - 19January 2022

ماهیت جشنواره «رسام» مانند فشنگ رسامی است که مسیر را نورانی می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، امروز در گفت‌وگوی ویژه خبری با صداوسیمای مرکز خوزستان اظهار داشت: ماهیت جشنواره «رسام» مانند فشنگ رسامی است که مسیر را نورانی می‌کند و امید بخش راه خواهد بود.

وی افزود: جوانان هنرمند ما در خوزستان و سراسر کشور باید بدانند که رسالت این رخداد بزرگ بین المللی در این است که ده‌ها و صد‌ها آوینی و حاتمی کیا و شاه حسینی به سینما و هنر ارزشی کشور معرفی شوند.

سردار مرادحاجتی گفت: استان خوزستان و دستگاه‌های فرهنگی و هنری باید از این میزبانی و دبیرخانه دائمی در استان نهایت بهره را ببرند و خدمات مختلف شان را برای هنرمندان جوان استان و کشور هزینه کنند که در جنگ نرم فرهنگی و رسانه‌ای به مشکل نخوریم و از قافله عقب نمانیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان تصریح کرد: اهداف و برنامه‌های بلندی برای جشنواره داریم که به امید خدا و حرمت خون شهدا، آن‌ها را در سال‌های آتی برنامه ریزی و اجرا خواهیم کرد به گونه‌ای که این جشنواره به محفل همه هنرمندان دغدغه‌مند جهان تبدیل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار