نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه:

سفر رئیس جمهور به روسیه اقدامی نافع برای ملت ایران است

آیت‌الله علماء با بیان اینکه سفر رئیس جمهور به روسیه، اقدامی نافع برای نظام و ملت ایران است، گفت: ارتباط با دوستان منطقه یک دیپلماسی مثبت از ناحیه دولت است.
کد خبر: ۵۰۱۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸ - 19January 2022

سفر رئیس جمهور به روسیه اقدامی نافع برای نظام و ملت ایران است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، آیت‌الله «مصطفی علماء» نماینده، ولی فقیه در کرمانشاه در گفت‌وگویی در آستانه دور جدید مذاکرات وین، تعامل با دنیا به‌ویژه همسایگان و توسعه روابط با آن‌ها را از سیاست‌های مهم نظام جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی انقلاب برشمرد و اظهار داشت: ایران دنبال تعامل با دنیاست.

نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه بر ردپای اروپایی‌ها در مسیر دشمنی رژیم جنایت‌کار آمریکا با جمهوری اسلامی ایران، اشاره و با تأکید بر اینکه رژیم آمریکا، ۷۰ سال علیه ایران جنایت کرده است، تصریح کرد: اروپایی‌ها هم در این جنایت‌ها سهم داشتند.

مذاکره با اروپایی‌ها، چهره تعاملی جمهوری اسلامی ایران را به دنیا نشان داد

آیت‌الله علماء بابیان اینکه حضور ایران پشت میز مذاکره با غرب، چهره تعاملی جمهوری اسلامی را به دنیا نشان داد، اضافه کرد: خوشبختانه انقلاب اسلامی چهره عهدشکن و جنایت‌کار آمریکایی‌ها را نیز بار دیگر در مذاکرات به معرض دید جهانیان گذاشت.

نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه با تأکید بر اینکه تعامل با دنیا به معنای کم‌رنگ شدن دشمنی‌ها با رژیم جنایت‌کار آمریکا و رژیم صهیونیستی نیست، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران ساختار و هویت جعلی رژیم صهیونیستی را از اساس قبول ندارد.

آیت‌الله علماء سیاست دولت مبنی بر توسعه روابط با همسایگان را دیپلماسی برون‌رفت از مشکلات اقتصادی برشمرد و بابیان اینکه دیپلماسی اقتصادی دولت با نگاه به گسترش دامنه روابط با همسایگان، میان‌بر دور زدن تحریم‌هاست، اضافه کرد: ارتباط با دوستان منطقه یک دیپلماسی مثبت از ناحیه دولت است.

نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه با اشاره به اینکه کشور‌هایی به‌اصطلاح قدرت‌های جهان، می‌دانند که با ادبیات محترمانه باید با جمهوری اسلامی صحبت کنند، تصریح کرد: آن‌ها به این حقیقت بزرگ پی بردند که ایران، یک قدرت بزرگ غرب آسیا و حتی جهان است.

آیت‌الله علماء با اشاره به سفر حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی به روسیه، سفر رئیس‌جمهور را اقدامی نافع برای نظام و ملت ایران برشمرد و اضافه کرد: ان‌شاءالله این سفر آثار و برکات خوبی به همراه دارد.

مبدأ اقدامات رئیس‌جمهور در سفر به روسیه دیپلماسی اقتصادی باشد

نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه با تأکید بر اینکه مبدأ اقدامات رئیس‌جمهور در سفر به روسیه دیپلماسی اقتصادی باشد، تصریح کرد: حجت‌الاسلام رئیسی در این سفر بیشتر بروی گسترش تعاملات اقتصادی با روسیه تمرکز کند.

آیت‌الله علماء بابیان اینکه رئیس‌جمهور هم در جریان سفر به روسیه، قطعاً این رویکرد را در دستور کار دارد، اظهار داشت: حجت‌الاسلام رئیسی حل بخشی از مشکلات اقتصادی کشور را در توسعه تعاملات اقتصادی با همسایگان می‌بیند.  

منبع: میزان  

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها