جانشین معاون هماهنگ‌کننده ارتش:

شهید سلیمانی نخبه دفاعی و سیاسی کشور بود

امیر سرتیپ خلبان «شاه‌صفی» شهیدان صیاد شیرازی، بابایی، دوران و سلیمانی را از نخبگان بزرگ و ملی کشور خواند و گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هم نخبه دفاعی و سیاسی کشور بود.
کد خبر: ۵۰۱۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷ - 19January 2022

نخبگان صاحبان و مسئولان آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حسن شاه‌صفی» جانشین معاون هماهنگ کننده ارتش در آیین اختتامیه هفدهمین دوره رزم مقدماتی جامعه‌پذیری کارکنان وظیفه نخبه کشور که در مرکز آموزش ۰۱ شهدای وظیفه نیروی زمینی ارتش برگزار شد، با بیان اینکه نخبگی محبت الهی است، اظهار داشت: باید از خداوند شاکر باشید که در زمره نخبگان قرار گرفته‌اید و به خاطر این که خداوند مغز متفکر و پویایی را برای شما در نظر گرفته است، باید شکرگزار بود؛ چون این جزو الطاف الهی است.

وی با اشاره به اینکه نوع نگاه و نگرش نخبگان با تمامی آحاد جامعه متفاوت است، گفت: درک مطالب، نوع همزیستی و نحوه زندگی نخبگان بر اساس منطق استوار است؛ لذا نخبگی خود را در تمامی دوران حفظ کنید که اگر فراموش شود، موجب انحرافات خواهد شد.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ارتش شهیدان صیاد شیرازی، بابایی، دوران و حاج قاسم سلیمانی را از نخبگان بزرگ و ملی کشور خواند و افزود: شهید سرلشکر عباس دوران در جنگ تحمیلی با نخبگی خود، فضای آسمان رژیم بعثی را ناامن کرد تا ثابت کند که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارای نخبگان ملی است. سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هم نخبه دفاعی و سیاسی کشور بود.

وی ادامه داد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران برای به انحراف کشیدن نخبگان شرح وظایف پیچیده‌ای را تدوین می‌کنند؛ بنابراین شرح وظایف شما نخبگان در قبال برنامه‌های دشمنان بسیار مهم است. برخی از نخبگان از مسیر اصلی خود منحرف شده‌اند. نخبگان در زمان چالش‌ها و بحران‌ها باید راهکار ارائه دهند.

امیر شاه‌صفی با بیان اینکه فرمانده معظم کل قوا نخبگان را «پاره تن ملت» خواندند، خاطرنشان کرد: از بین شما نخبگان در آینده دانشمندانی به جهان اسلام معرفی می‌شود. شما نخبگان صاحبان و مسئولان آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستید و باید مراقب دشمنان باشید؛ چون آن‌ها برای شما دام‌های پنهانی پهن کرده‌اند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار