معاون سابق عملیات سازمان بسیج مستضعفین:

تمام عزت جمهوری اسلامی، در سایه‌سار ولایت مطلقه ولی‌فقیه است

سردار «آبنوش» با بیان اینکه تمام عزت ما در سایه‌سار ولایت مطلقه ولی فقیه است و این ادامه خواهد یافت و با تاسی از این قدرت همه را نجات خواهیم داد، گفت: ما امروز در منطقه در تمامی زمینه‌ها حرف اول را می‌زنیم و این به لطف پیوند بین امت و امام است.
کد خبر: ۵۰۱۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸ - 19January 2022

تمام عزت جمهوری اسلامی، در سایه‌سار ولایت مطلقه ولی‌فقیه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سرتیپ دوم پاسدار «سالار آبنوش» معاون سابق عملیات سازمان بسیج مستضعفین، امروز در یادواره «همکلاسی آسمانی» گرامیداشت شهید «محمدرسول رضایی» اظهار داشت: فلسفه تشکیل یادواره و کنگره شهدا برمی‌گردد، به خوابی که مادر شهید زین‌الدین می‌بیند و به مادرش تاکید می‌کند که این برنامه‌ها را برگزار کنند و بعد از تعریف قضیه خواب مادر شهید زین‌الدین به رهبر معظم انقلاب، ایشان دستور برگزاری کنگره را ابلاغ می‌کنند و اولین کنگره در قم برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: این یادواره‌ها زاییده ذهن امثال من نیست و ما با پای خودمان به اینجا نیامدیم و بدانید حتما عنایتی بوده است.

سردار آبنوش در ادامه به بیان خصوصیات شهید همدانی پرداخت و گفت: شهید همدانی اگر با فردی کوچکتر از خود برخورد می‌کرد بیشتر متواضع می‌شد و به بزرگترها هم احترام‌ می‌گذاشت  و از نفس‌های شهید همدانی، امثال شهید «محمدرسول رضایی» تربیت شدند.

وی بیان داشت: در کربلای ایران علی‌اصغر نداشتیم، ولی علی‌اکبرها داشتیم و این وصیت‌نامه تاریخی شهید «محمدرسول رضایی» یعنی تابع محض ولایت فقیه و کسی که تابع ولی فقیه است، ضدآمریکایی است.

معاون سابق عملیات سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: ولایت فقیه، ولایت مطلقه فقه امام صادق و باقر(ع) و وصل به وحی جاریه است و کسی نمی‌تواند خدا را ببیند و در کنارش با شیطان باشد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تبلور اسلام است، افزود: چرا امروز در دنیا برجسته شدیم، چرا تمام آزادگان عالم به ما احترام می‌گذارند و شیاطین از ما هراس دارند، ما امروز در بخش‌های مختلف نظامی، علمی و.. در رتبه‌های برتر جهان هستیم.

سردار آبنوش بیان داشت: در زمان حکومت طاغوت در فیش‌های حقوقی مستشاران آمریکایی و اروپایی حق توحش قید شده بوده و ما را به نوعی حیوان محسوب می‌کردند و از بودجه مملکت ما به آنان حقوق می‌دادند.

وی خاطرنشان کرد: در این چهار دهه چه اتفاقی افتاده که ما آقای دنیا شدیم. ما قبلا چه نداشتیم که الان داریم و امروز باید از این داشته‌ها مراقبت کنیم چون هرچه در گذشته شده ممکن است بعدا مجدد تکرار شود.

 معاون سابق عملیات سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: ایران قبلا همه اینها را داشت ولایت نداشت، این جمعیت امت نشده بودند که امام پیدا کنند و اتفاقی که افتاد امت تشکیل شد در سایه‌سار آزادی، آزادی حاصل شد در سایه‌سار خداآگاهی و خداآگاهی محقق شد در سایه خودآگاهی و خودآگاهی به معنای بصیر است، یعنی در آن مقطع با پیوند امت و امام  قدرتی خلق کردیم که تمام کفر را به زانو درآوردیم.

وی تصریح کرد: اگر کسی ذوب در ولایت و مطیع ولایت نباشد محال است که بتواند با کفر مبارزه کند. 

سردار آبنوش با بیان اینکه تمام عزت ما در سایه‌سار ولایت مطلقه ولی فقیه است و این ادامه خواهد یافت و با تاسی از این قدرت همه را نجات خواهیم داد، گفت: ما امروز در منطقه در تمامی زمینه‌ها حرف اول را می‌زنیم و این به لطف پیوند بین امت و امام است.

وی با اشاره به اینکه امروز فونداسیون انقلاب را کسی نمی‌تواند تکان دهد، افزود: امروز از نبود مدیر تراز انقلاب اسلامی ضعف داریم و متدین، متعهد، متخصص، باادب و شجاع از خصوصیات مدیر انقلابی است.

معاون سابق عملیات سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: مدیر اگر تخصص ندارد باید از افراد متخصص مشورت بگیرد، مدیر همچون رهبر معظم انقلاب باید شجاع باشد و این دیگر اکتسابی است و همچنین اگر مدیری ادب داشته باشد دیگر کسی را از خودش پایین‌تر نمی‌داند و امام می‌گفت به من نوکر بگویید و مسئولین باید بدانند اگر امروز سمت دارند به برکت خون شهیدان است.

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی در اوج عظمت است و امروز ما تعیین می‌کنیم در منطقه چه اتفاقی می‌افتد، گفت:  

اگر  بصیرت و خودآگاهی باشیم نتیجه‌اش این است که تابع ولایت فقیه خواهیم بود و به راحتی با ظلم و کفر مبارزه می‌کنيم.

سردار آبنوش با اشاره به اینکه امروز در خطر بی بصیرتی شدید قرار گرفتیم، گفت: همیشه همه اخبارها درست نیست و فردی که اطلاعات صحیح دارد بصیر است.

وی ادامه داد: در اوایل که شهدای مدافع حرم را برای تدفین به شهرها می‌آورند ما مخفیانه می ‌آوردیم چون مردم بصیرت نداشتند و مدت‌ها طول کشید تا مردم بصیر شدند و الان همدان به شهدای مدافع حرم خود افتخار می‌کند.

معاون سابق عملیات سازمان بسیج مستضعفین افزود: ۱۰ سال پیش می‌گفتند که حاج قاسم برای چه می‌رود، در صورتی که حاج قاسم بشر را با این تصمیم رهبر معظم انقلاب نجات داد، حاج قاسم تحلیلش بالا بود ولی یک بار نگفت آقا چرا و با یک مخالفت ما با سخنان رهبری قند در دل استکبار آب می‌شود.

وی در پایان گفت: دشمنان درصدد هستند پیوند بین امت و امام را از بین ببرند و اگر امروز بصیر نباشیم آب به آسیب دشمن می‌ریزیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها