شهید «حجت‌الله عزیزى»:

امام امت را یارى کنید که خط او خط امام عصر است

شهید حجت‌الله عزیزى در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «اسلام را معیار زندگى قرار دهید و امام امت را یارى کنید که خط او خط امام عصر و خط امام عصر خط پیامبر (ص) و خداست.»
کد خبر: ۵۰۱۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳ - 21January 2022

امام امت را یارى کنید که خط او خط امام عصر است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید حجت‌الله عزیزی

«بسم الله ارحمن الرحیم

امام صادق (ع)؛ بلند همتان بدانید براى جان‌هاى شما جز بهشت بهایى نیست خود را به چیز دیگر نفروشید.

سپاس خدایى را که قرارداد حمد را بهاى نعمتش و پناه از بلایش و آن را وسیله رسیدن به بهشت هاى خود بدانید و سبب افزایش احسان. سلام به پیشگاه حضرت بقیه‌الله روحى له الفدا و نایب بر حقش روح و روان نور چشم شیعیان امام خمینى. صلوات بر ارواح تابناک انبیاء شهدا و ائمه اطهار و طلب مغفرت براى خود جمیع مومنین و مومنات. اسم من حجت بوده و تا آخر نیز خواهد بود، زیرا که من غلام حجه‌ابن الحسن (عج) هستم با توجه به آیه کل نفس ذائقه الموت که تمام موجودات باید مزه مرگ را بچشند و دنیا را وداع کنند و به جهان جاودان دیگرى رجوع نمایند واجب دانستم بر خود برای ادا تکلیف و جبران اعمال ناقص خود مطالبى شرح ذیل بیان نمایم؛ و شهادت می‌دهم به یگانگى خدا و نبوت جمیع انبیاء و خاتمیت حضرت محمد (ص) کتابم قرآن و مذهبم شیعه اثنى عشرى على را ولى خدا بر امت بعد از پیامبر دانم و آرزویم بندگى خدا و شهادت در راه خداست اینجانب با آگاهى و شناختى که از اسلام و شهادت در راه خدا دارم برای پاسدارى از آرمان‌هاى مقدس آن به عضویت سپاه درآمدم و امیدوارم خداوند سبحان مرگم را شهادت و شهادتم را وسیله‌اى برای بیدارى و رشد فکرى جامعه جهانى اسلام قرار دهد و از امت حزب‌الله خواهانم که با تمسک به حبل‌الله و آشنایى عمیق با اسلام و اهل بیت (ع) وحدت، مهر و محبت اخلاص را در میان خود برقرار سازید و هم در یک صف علیه خصم براى خدا جهاد کنید و همچنین تقوا را به وسیله انجام واجبات و مستحبات و ترک محرمات و مکروهات پیشه خود سازید.

اسلام را معیار زندگى قرار دهید و امام امت را یارى کنید که خط او خط امام عصر و خط امام عصر خط پیامبر اکرم و در نهایت خط خداست، بیایید حرفهاى خود را جامه عمل بپوشیم مگر ما نبودیم که می‌گفتیم (یا لیتنى کنا معک فعفوزا فوزا عظیما)

شما پاسداران عزیز بدانید که محبوب خدایید و یاوران روح الله و خاصه اولیاءالله هستید پس قدر خود را بدانید و سبقت بگیرید از یکدیگر در ملاقات پروردگار و نیک بدانید که ادامه راه شهدا تنها با رزم و جنگ با ستمگران تحقق می‌یابد، با تقوا و خودسازى زمینه ظهور فرمانده خودتان حضرت مهدى (عج) را فراهم سازید.

خانواده بزرگوارم از همه شما حلالیت مى طلبم از اینکه نتوانستم وظیفه‌اى را که در قبال شما داشتم به نحو احسن انجام دهم در شهادتم نگران نباشید چرا که باید در هر زمان و مکانى شیرزنان و مردانى قهرمان که عزیزان خود را فداى اسلام می‌کنند و خم به ابرو نمی‌آورند گرچه داغ دیدن مشکل است، اما آنچه آسان می‌کند این مشکل را این است که به عظمت هدف و بررسى تاریخ عاشوراى امام حسین (ع) بنگریم که چگونه در یک روز آن همه مصیبت را تحمل کردند.

من وظیفه دانستم به جبهه روم و همه باید این احساس وظیفه را داشته باشند، اگر جنازه ام به دست شما رسید با همان لباس پاسداری‌ام که از بدو ورود به سپاه آرزویم بود رنگ سبزش را با خون خود سرخ کنم در گورستان شهدا ملایر دفن کنید و اگر هم جنازه ام نرسید یا مفقود شدم انتظار آمدنم را نکشید چراکه هدیه داده شده برنمی‌گردد در مجالس و محافل مذهبى خصوصا نماز جمعه و تشییع جنازه‌ها فعالانه شرکت کنید بغض و کینه به همدیگر نداشته باشید و برایم یک مجلس بیشتر نگیرید همه شما را بخدا مى سپارم و از خداوند متعال هم مسئلت دارم که مرگم را آنچنان قرار دهد که کفاره گناهان کبیره و صغیره را ادا کرده باشم.

والعاقبه المتقین والسلام على من اتبع الهداء. پاسدار شهید برادر حجت الله عزیزى، خدایا خدایا تا انقلاب مهدى (عج) خمینى را نگهدار.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار