شهید چراغی: برای حفظ اسلام به جبهه رفتم

شهید علی‌حسین چراغی در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «اسلام آنقدر عزیز است که حضرت رسول (ص) و اهل بیتش جان خود را در این راه داده‌اند. خدا کند ما نیز با خونمان کمکی به حفظ آن کرده باشیم.»
کد خبر: ۵۰۱۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸ - 22January 2022

شهید چراغی: برای حفظ اسلام به جبهه رفتم

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.  

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید حسین‌علی چراغی

«بسم الله الرحمن الرحیم

خدایا! آنچه که می‌نگارم بنا به فرمان خودت است و وظیفه‌ای که بر دوشم نهادی. عزیزان خواننده طبق آیات قرآن عزیز ما در هر لحظه در حال امتحان هستیم و زندگی و مرگ برای آزمایش و جدا شدن بهترین‌هاست. باید همیشه آماده برای امتحانات زندگی باشیم همانطور که حضرت آدم اولین مخلوق و اولین پیامبر، ابراهیم (ع)، موسی (ع) و قومش و پیامبر خاتم (ص) و علی (ع) و امام حسین (ع) تا ۷۲ نفر از یارانش همه امتحان شدند.

در آزمایش انسان‌ها همیشه تعداد کسانی که موفق شده و رضای خدا را جلب کرده‌اند کم بوده‌اند و اکنون ما ملت ایران با وجود مکتب تشیع و حضرت مهدی (عج) و نایب ایشان امام خمینی عزیز در حال امتحان بزرگی هستیم. خدا کند بتوانیم قدردانی این نعمت را کرده و وظیفه را خوب انجام دهیم و در این امتحان هم سربلند باشیم.

خدا نکند دشمن احساس خستگی در ما ایجاد کند و یا دست ما را از اسلام و قرآن و رهبر عزیزمان امام خمینی جدا کند. خدا نکند دوران ستمشاهی گذشته را فراموش کنیم و یا برای نسل‌های آینده نسرائیم. خدا نکند جوان‌های ما به خوشگذرانی و عیش و نوش مشغول باشند. خدا نکند روحانیت عزیز و آگاه و عاقل به اسلام از صحنه کنار زده شوند.

البته خدا را شکر که در ضمیرم هست شما بازماندگان شهدا پیرو امام و یاران امام زمان (عج) هرگز یک لحظه نهال انقلاب را بدون سرپرستی نمی‌گذارید همانطور که با خون عزیز خود آن را آبیاری می‌کنید و این راه را ادامه خواهید داد.

حفظ اسلام آنقدر عزیز است که حضرت رسول (ص) و علی (ع) و زهرا (س) و فرزندانش جان خود را در این راه داده‌اند. خدا کند ما نیز با ریخته شدن خونمان بتوانیم رضایتی جلب کنیم و کمکی به حفظ آن کرده باشیم.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها