رییس سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح:

نیاز امروز کشور در حوزه ژئوماتیک بسیار گسترده و متنوع است

امیر سرتیپ فخری با بیان اینکه نیاز امروز کشور در حوزه ژئوماتیک بسیار گسترده و متنوع است، گفت: باید ساز و کاری ایجاد کنیم که بهره برداران، کاربران و متخصصان این حوزه با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.
کد خبر: ۵۰۱۶۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴ - 20January 2022

نیاز امروز کشور در حوزه ژئوماتیک بسیار گسترده و متنوع استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «مجید فخری» رییس سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح و رییس شورای سیاستگذاری اولین نمایشگاه بین المللی ایران ژئو روز پنجشنبه در افتتاح نمایشگاه ایران ژئو گفت: برگزاری نمایشگاه ایران ژئو به عنوان یک نیاز ملی مطرح بوده و ما تلاش کرده‌ایم که به صورت فراگیر تمامی متولیان حوزه ژئوماتیک کشور اعم از دولتی‌ها، بخش خصوصی، شرکت‌های دانش‌بنیان، استارت آپ‌ها و دانشگاه‌ها را در این رویداد مشارکت دهیم.

وی در ادامه با بیان اینکه نیاز امروز کشور ما در حوزه ژئوماتیک بسیار گسترده و متنوع است، تاکید کرد: باید ساز و کاری را در کشور ایجاد کنیم که بهره برداران، کاربران و متخصصان این حوزه با یکدیگر ارتباط برقرار کنند که در حال حاضر برگزاری اولین نمایشگاه ایران ژئو بهترین بستر برای ایجاد این ارتباط به حساب می‌آمد.

امیرفخری اظهار داشت: نگاه به این نمایشگاه نگاهی گسترده است که امیدواریم در سال‌های آینده با کمک تمام فعالان حوزه ژئوماتیک کشور این نمایشگاه در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی برگزار کنیم.

وی افزود: نمایشگاه ایران ژئو شاید اولین رویداد در حوزه ژئوماتیک کشور است که در این ابعاد و با این گستردگی برگزار شده است تا دستگاه‌های دولتی بتوانند نیاز‌های خود را مطرح و شرکت‌های خصوصی و دانش بنیان نیز محصولات و فناوری‌های خود را ارائه دهند و به نوعی این نمایشگاه آوردگاهی برای تمام فعالان و دست اندرکاران حوزه ژئوماتیک کشور خواهد بود.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار